شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰

شوشان: آگاه سازی دختران و زنان از معضلات اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی بد حجابی و بی حجابی می تواند گامی مهم در جهت حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، صبح دیروز جلسه هم اندیشی با رویکرد عفاف و حجاب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه حجاب در هیچ یک از تعالیم اسلامی و نه در کلام انبیاء و اهل بیت (ع) دختران نمی توان مطلبی را یافت که حجاب مانع رشد و تعالی زنان و دختران جامعه باشد، حجاب را مصونیتی برای زنان و حفظ قواعد اخلاقی در جامعه دانست.

حمید سیلاوی گفت : زنان و دختران ما باید در شیوه زندگی زنان بزرگ اسلام به ویژه حضرت فاطمه (س) تحقیق کنند و دریابند چرا در طول تاریخ و در جوامع مختلف ایشان همواره الگوی زنان پاک نهاد قرار گرفته اند.

وی حفظ حریم خانواده را مهمترین اصل در پایبندی به اصول خلاقی و ارزشهای اسلامی دانست و افزود : در جامعه ایران اسلامی نگاه به زن نگاهی متعالی است و سعادت مردان و جامعه نیز نتیجه تلاش و تربیت اسلامی زنان است.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه جهان غرب برای فروپاشی نظام خانواده در ایران از هیچ کوششی دریغ نکرده است تأکید نمود : آگاه سازی دختران و زنان از معضلات اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی بد حجابی و بی حجابی می تواند گامی مهم در جهت حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار