اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: با همت مسئوولین ذی ربط میزان شوری آب آبادان کاهش میابد.
شوشان آبادان ؛ عزیز الله شهبازی در نشست رفع مشکل آب شرب شهرستان آبادان که با حضور استاندار خوزستان ، رئیس اداره آبفا استان و شهرستان و دیگر مسئولین ذی ربط در فرمانداری آبادان برگزار شد ، اظهارکرد : پیگیری مشکل آب شرب شهرستان آبادان در جلسه رسمی با استاندار،‌رئیس آبفا خوزستان و آبادان شنونده راهکار ها بودیم.

وی افزود :  آنچه که در مورد این مسئله مهم می توان ابراز کرد این است که با بهینه سازی خطوط لوله کشی ها از پرتی آب باید جلوگیری شود.

وی ادامه داد : همه مسئوولین ذی ربط در زمینه کاهش میزان شوری آب شرب باید همت کنند و در این خصوص از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند زیرا می بایست مردم این شهر در رفاه کامل بسر ببرند.

شهبازی با یادآوری مشکل کم آبی در سطح کشور تصریح کرد : پائین آمدن دبی آب به عنوان یکی از مهمترین علل شوری و گاهی گل آلود شدن آب است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان با اشاره به طرح آب قدیر ، خاطرنشان کرد : از روز شنبه برق خطوط نیشکر بمدت ده ساعت قطع خواهد شد  و طرح آبرسانی قدیر به مرحله اجرا می رسد.

وی بیان کرد : با قول مساعدی که رئیس آبفای استان خوزستان دادند این طرح بمدت ٣٠ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

شهبازی به آبرسانی آب شرب با EC پائین اشاره کرد و گفت : کیفیت آب در مناطق روستایی بسیار پائین آمده و باید توزیع آب شرب با EC پائین به روستاها بصورت رایگان انجام شود.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار