اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
بسمه تعالی

با عرض سلام و قبولی طاعات خدمت برادر مصطفی بوعذار

حدود 2 ماه پیش آقای مصطفی بوعذار مسئول تالار غدیر حمیدیه در قالب مرثیه نامه ای در پایگاه خبری شوشان دغدغه‌های فرهنگی خود را خطاب به فرماندار شهرستان حمیدیه و نه دستگاه‌های مسئول عنوان کرد و روابط عمومی فرمانداری ضمن تشریح مسئولیت ها و روند استقرار بخشداری حمیدیه طبق قانون و ماده و تبصره تشریح کرد.

اما گویا دوستان فرهنگی، فرهنگ گفت‌وگوی حضوری با فرمانداری  و متولیان فرهنگی در خصوص مسائل مورد نظر خود را ندارند و ترجیح می‌دهند به نامه نگاری خود ادامه دهند.

برادر بزرگوار اگر مردم حمیدیه سالهاست از مدیران به قول شما پوشالی رنج می‌برد باید خدمت شما عرض کنم مدیریت بنده به یکسال گذشته و کل فرمانداری‌های شهرستان به 4تا 5 سال گذشته در این شهرستان برمی‌گردد.

اگر نگران ضربه‌های سیاسی  به فرهنگ هستید خود نیز با به جای سیاست مداران و وزارت کشور در خصوص سکونت فرماندار در شهرستان محل خدمت  نه صحبت کنید و نه تز سیاسی بدهید تا از دغدغه خودتان دور نشوید.

جناب بوعذار یکبار دیگر جوابیه‌ای را که به فرمانداری که جواب دادید را مطالعه بفرمایند" در جوابیه شفاف و صریح عنوان کردیم که استقرار بخشداری حمیدیه در سالن الغدیر به صورت کاملاً قانونی و بر اساس ماده 21 انتخابات و البته درزمان فرمانداری قبلی صورت گرفته" با این حال ما اعتراض شما را به جا دانستیم و مقدمات جابه جایی فرمانداری را فراهم کردیم که ظرف این هفته انجام می‌شود.

در رابطه با بومی و یا غیر بومی بودن مسئولیت بنده در شهرستان باید عرض کنم پست فرمانداری را وزارت کشور تفویض میکند و شما می توانید اعتراض خود را به وزارت کشور انتقال دهید اما بنده به عنوان نماینده سیاسی دولت در شهرستان  می توانم تصمیم بگیرم مسئولیت‌های شهرستان را در اختیار چه کسی بگذارم.

استفاده فرمانداری از تالار  جهت برگزاری همایش‌های بسیار مهمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  بود که خروجی آن به نفع شهرستان بود و مهمترین آن همایش ستاد مبارزه با مواد مخدر بود.

 به منظور روشن شدن موضوع بهتر بود تعداد دفعات استفاده از سیستم صوتی تالار را عنوان میکردید تا خواننده توجیه شود این مقدار استفاده از سیستم صوتی چه میزان استهلاک را می تواند داشته باشد، از طریفی استهلاک سیستم صوتی تالار نشان می‌دهد فرمانداری برنامه ها و مراسم مختلفی برگزار کرده است که جنابعالی به وسیله بازی با کلمات سعی بحث را به حاشیه ببرید.

 کاملاً از نامه‌های نیابتی جنابعالی که مدعی فرهنگ هستید اطلاع داریم قرار نیست اگر به دوستان شما در حوزه های شهری امتیاز ندهیم، پاسخگویی تمام مسائل و مشکلاتی باشیم که در زمان مسئولیت ما اتفاق نیفتاده و خطاب قرار دادن فرمانداری در رابطه با آنها می تواند مقدمات یک طنز در تالار مورد مدیریت جنابعالی را فراهم کند.

جناب بوعذار بحث محرومیت، شکوفایی استعدادها، نخبه پروری، فراهم کردن انواع فرصت ‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در یک پروسه زمانی یکساله اتفاق نمی افتتد اما فرمانداری شهرستان ظرف مدت تصدی مدیریت شهرستان گام موثری در تحقق این مهم برداشته است.

پروژه آسفالت نمودن جاده فرسيه به میزان ٧كيلومتر كه سالهاي سال مانده  بود، آسفالت جاده روستايي شهيد براجعي يك كيلومتر وجاده دهليز دو به سه 1.5 كيلومتر،  زير سازي وآسفالت در3 مورد  روستاهاي فاقد دهياري زير30  خانوار عباس يالس 1، كوهه1 ، روستاي سيدمجيد،  دهليز وروستايي بيت شوکایه  که هر کدام از آنها با اعتبار يكصد ميليون تومان براي ايجاد زير ساخت  در حال انجام است و اهالي مراتب تقدير خود را کنار درب  فرمانداري نصب كردند.

همچنین زير سازي وآسفالت روستاي طويبه وحزبه، جذب اعتبار بالغ بر 17.5 ميليارد تومان براي خط انتقال آب از تصفيه خانه شهيد هاشمي به مركز مخزن شبيشه به طول 3 كيلومتر رفت و 3 كيلومتر برگشت از سازمان اب وبرق كه در اينده بسيار نزديك كلنگ زني خواهد شد. 

علاوه بر این اصلاح شبكه آب شهر حميديه به طول  ١٥كيلومتر  که در حال اجرا  که این مهم پس از 30 سال در شهرستان حمیدیه اتفاق افتاد، اکنون نیز درحال انعقاد تفاهم نامه با بنياد بركت براي پل خسرج در روستايي شيخ طعمه با مبلغ ١٣ميليارد  تومان هستیم.

 استقرار ادارات ميراث فرهنگي،  شيلات، دام پزشكي ، راه اندازي سايت اداري، آغاز عملیات احداث ساختمان فرمانداري، راه اندازي ايستگاه تقويت فشار آب فازدو شهيد هاشمي در دهليز ٢،  لوله كشي شبكه آب روستاي چميم واخذ مجوز اب براي روستا از اب الغدير، اخذ مجوز بيمارستان ودر حال اخذمجوزات قانوني اخذ مجوز شهرك كشاورزي ودر حال پيگيري اضافه كردن پزشكان براي ارتقاء سلامت شهروندان همچنین افتتاح پروژه ابياري تحت فشار برای  ٣٥٠هكتار، جذب ٧٠/درصد از اعتبارات دولتي بلاعوض به كشاورزان برای 2هزار هکتار در سال 97 با محوريت جهاد كشاورزي، اخذ سهميه 6 هزار هكتار در  فاز ٢طرح ٥٥٠هكتار مقام معظم رهبري براي شهرستان حميديه در زمان فرمانداری دکتر عاشور سواری پور و با حمایت شخص استاندار محترم و نمایندگان مجلس صورت گرفت.

جناب بوعذار اگر فرمانداری مسئول تامین هزینه‌های هنرمندان و حمایت آنها برای حضور در جشنواره‌های استانی و ملی است پس مسئولیت اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چیست؟

شما که مدعی کار فرهنگی هستید و سنگ هنرمندان را به سینه می‌زنید 2 فقره از کارهای فرهنگی را که انجام داده ید و یا به دلیل حمایت نکردن ما برگزار نکرده اید را عنوان کنید.

شما نواقص شهر و مطالبات شهروندان را دیدید اما چرا به طوماری که شهروندان مبنی بر نارضایتی از عملکرد حضرتعالی امضا کردند اشاره نکردید.

پیش از هر چیزی حضرتعالی به جای مواخذه دیگران باید پاسخگویی دلیل استفاده ار فضای تالار برای دوستانی که به شما علیه فرمانداری مشاوره می‌دهند باشید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار