اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای ماموران سد‌معبر که با یک متکدی زن برخورد نامناسب داشتند. تنبیه اجتماعی و حکم جایگزین صادر شد.
به گزارش کیهان، حسن محمدحسینی اظهار داشت: با این وجود، دو نفر مامور خاطی با دستور شهردار به سرعت شناسایی و به کمیته انضباطی احضار شده و اکنون با حکم جایگزین در مرکز ساماندهی متکدیان مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به این که در گذشته شهرداری اصفهان محلی را با عنوان «مرکز فضیلت» برای جمع‌آوری متکدیان در نظر گرفته بود، اذعان داشت: با توجه به این که این مرکز ساز و کار مناسبی نداشت، متکدیان حدود 20 دقیقه نگهداری و دوباره رها می‌شدند و این چرخه باطل بود چرا که گاهی متکدیان حتی زودتر از ماموران رفع تخلفات شهری دوباره به محل بازگشته و مشغول تکدی‌گری می‌شدند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه‌اندازی مرکز ساماندهی و توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهر اصفهان در میدان استقلال خبر داد و افزود: برای اولین بار در شهر اصفهان متکدیان یا افراد آسیب‌دیده اجتماعی در این مرکز با همکاری و هماهنگی 13 نهاد مرتبط همچون بهزیستی، کمیته‌امداد، سازمان فنی و حرفه‌ای، اداره کل ساماندهی اتباع استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان زندان‌ها، خیریه‌ها، صدا و سیما و چند سازمان دیگر غربالگری و ساماندهی می‌شوند.

محمد حسینی تصریح کرد: با جمع‌آوری متکدیان، تا پایان سال جاری، شهر اصفهان به صورت رسمی به شهر بدون متکدی تبدیل خواهد شد.

گفتنی است حکم جایگزین ماموران خاطی در برخورد نامناسب با متکدی زن در حالی صادر شده است که پیش از این شهردار اصفهان به صدور احکام جایگزین و تاثیر تنبیه‌های اجتماعی به جای جرایم مالی و یا قضایی تاکید کرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار