اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
به گزارش شوشان آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان باوی عصر جمعه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، درویشعلی کریمی مدیر عامل شرکت آبفا روستایی خوزستان، پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد. 

این پروژه ها شامل افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای حمیدانیه و سنیجیه، افتتاح پروژه کتابخانه و افتتاح پروژه آسفالت روستای صلیعه است.

همچنین در این روز عملیات اجرایی پروژه جاده روستای یکاویه، پروژه آبرسانی به 7 روستای مسیر ام السراجینه و همچنین کلنگ زنی جاده روستایی کهیش- بیت مطیلب نیز انجام شد.

- پروژه آبرسانی به روستاهای حمیدانیه و سنجیجه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و خط انتقال ۹ هزار و ۵۰۰ متر انجام شد. این روستا دارای ۱۵۰ خانوار است.

- کتابخانه روستای صلیعه به مساحت ۶۰۰ نیز با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۵۰ میلیون ریال و حجم پروژه 12 هزار مترمربع افتتاح شد .

- پروژه آسفالت روستای صلیعه به حجم ۱۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

- عملیات اجرایی پروژه جاده روستای یکاویه به طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال،  پروژه آبرسانی به هفت روستای مسیر ام السراجینه و همچنین جاده روستایی کهیش - بیت مطیلب به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال آغاز شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار