اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز به کار سنجش سلامت ۱۱۵ هزار نوآموز پیش دبستانی و کلاس اولی در سراسر استان خبر داد.
محمد تقی‌زاده امروز (شنبه) در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه‌های سنجش سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۵۶ پایگاه سنجش سلامت در سراسر استان امروز کار خود را آغاز می‌کنند، اظهار کرد: ۶۰۰ نیروی تخصصی سنجش سلامت در این پایگاه‌ها کار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و نوآموزان بدو ورود به دبستان را از امروز (دوم تیرماه) در سراسر استان آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه نوبت‌گیری برای سنجش سلامت نوآموزان از ۲۹ تیرماه در مدارس ابتدایی سراسر استان آغاز شده است، بیان کرد: در سال گذشته ۲۸۵ هزار و ۷۶۸ مراجعه والدین به پایگاه‌های سنجش سلامت سراسر استان ثبت شد. امیدواریم در سال پیش رو نیز شاهد استقبال گسترده والدین از طرح سنجش سلامت نوآموزان باشیم.   

وی مهمترین هدف طرح جامع سنجش سلامت را شناخت مشکلات نوآموزان قبل از آغاز سال تحصیلی دانست و خاطرنشان‌کرد: در این طرح با انجام اقداماتی از جمله سنجش بینایی، سنجش شنوایی، سنجش هوش و معاینات جسمی حرکتی، دانش‌آموزان از لحاظ شاخص‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود‌ هرگونه مشکل به مراکز تشخیصی و تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

تقی‌زاده با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت سنجش سلامت نوآموزان، گفت: به همراه داشتن پرینت نوبت سنجش، شناسنامه والدین نوآموز، شناسنامه کودک، کارت واکسیناسیون، یک قطعه عکس 3 در 4 از نوآموز و مبلغ 250 هزار ریال وجه نقد به عنوان هزینه سنجش در زمان مراجعه به پایگاه الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: والدین محترمی که نسبت به اخذ پرینت نوبت سنجش سلامت فرزند خود از مدرسه محل تحصیل اقدام کرده‌اند می‌توانند از امروز نسبت به مراجعه به پایگاه سنجش سلامت درج شده در نوبت اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار