اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
با حضور استاندار خوزستان و مدیر عامل آبفا روستایی خوزستان;
آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان باوی عصر جمعه با حضور شریعتی استاندار خوزستان، کریمی مدیر عامل شرکت آبفا روستایی خوزستان و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد.
به گزارش شوشان درویشعلی کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای حمیدانیه و سنیجیه از توابع شهرستان باوی گفت: پروژه آبرسانی به 2 روستای حمیدانیه و سنیجه از توابع بخش مرکزی شهرستان باوی در سال 96 در دستور کار قرار گرفت که مطابق با زمانبندی به اتمام و به بهره برداری رسید.

کریمی افزود: کارگزاری 9 هزار و 500 متر خط انتقال از محل تاسیسات سید حسن آب حیات، کارگزاری 4 هزار و 822 متر شبکه توزیع، نصب و راه اندازی 2 دستگاه تابلو برق و نصب و راه اندازی 2 دستگاه الکتروپمپ شناور از جمله اقدامات انجام شده برای آبرسانی به دو روستای حمیدانیه و سنیجه بوده است.

وی یادآور شد: شهرستان باوی دومین شهرستان در خوزستان است که تمامی روستاهایش از نعمت آب برخوردار می شوند. پیش از این تمامی روستاهای شهرستان کارون از آب شرب سالم بهره مند شده بودند.

وی از تولید 520 متر مکعب آب شرب در طول شبانه روز نیز خبر داد.

کریمی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه از محل صندوق توسعه ملی گفت: پروژه آبرسانی به این دو روستا با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسیده است.

2 روستای حمیدانیه و ام سنیجه از توابع بخش مرکزی شهرستان باوی هستند و 150 خانوار با جمعیتی بالغ بر 605 نفر را تحت پوشش دارند.

همچنین پروژه آبرسانی به ۷ روستای ام السراجینه از توابع شهرستان باوی با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.












comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
comment
0
0
comment توي اين بي آبي كشور خبر آب دار شدندو روستا واقعا خوشحالي دارد . اما خدا كند اينطور باشه كه گفتي
در روز يك ساعت آب گل از لوله آمدن آبرساني نيست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار