اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جلسه راهبردی ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار در زمینه های زیرساختی آب، فاضلاب، برق، بهداشت، درمان، فرهنگی، اجتماعی و .... با محوریت ملاشیه،  از خدمات شهرداری اهواز به مناطق محروم تشکر کردند.

در این جلسه که با حضور حضرت آیت اله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، حضرت آیت اله حیدری، نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار اهواز، فلسفی و حجه الاسلام موسی پور رییس و عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران استانی و شهری تشکیل شد، آیت اله موسوی جزایری با تشکر از اقدامات انجام شده دستگاههای مختلف بویژه شهرداری اهواز در مناطق محروم، خواستار توجه ویژه به این مناطق شد.


امام جمعه اهواز به پروژه احداث مجتمع بزرگ رفاهی در کوی ملاشیه اشاره کرد و گفت: در این مجتمع بزرگ چند منظوره عمومی، درمانگاه، قرائت خانه، کتابخانه، سالن چندمنظوره اجتماعات، سالن ورزشی و فضاهای متعددی پیش بینی شده است و احداث آن تحول بزرگی در کوی ملاشیه به شمار می آید. جا دارد از آقای کتانباف و نیز آیت اله رییسی برای این امر خیر قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: محرومیت ها و مشکلات در مناطق کم برخوردار زیاد است، اما اگر مردم احساس کنند که تغییرات مثبت شروع شده، دلگرم می شوند و با صبر خود، ما را در جبران عقب افتادگی ها یاری خواهند کرد. مسئولین علاوه بر خدمات رسانی باید اطلاع رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور بیشتر مسئولین در محلات را خواستار شد و افزود: همه ی ما باید سرکشی در بازه زمانی کوتاه به مناطق محروم را در اولویت قرار داده و از نزدیک با نیازهای واقعی شهروندان و مشکلات آنان بیشتر آشنا شویم. روحانیت نیز باید با حضور موثر خود علاوه بر انجام تکالیف دینی و انقلابی در کنار مردم باشند و پیگیر نیازهای اهالی باشند. نباید به دشمنان اجازه دهیم از مشکلات سواستفاده کنند.

در ادامه این جلسه استاندار خوزستان با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده توسط دولت در کوی ملاشیه بیان کرد: در چند جبهه کاری از قبیل ارتقای کیفیت آب شرب، احداث زیرساخت های فاضلاب، روشنایی های معابر اصلی و...اقدامات خوبی در جریان است. با تفاهم نامه ای که با بنیاد برکت امضا شده، اعتبار پروژه تکمیل ساخت بازارچه ملاشیه نیز تامین شده است.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و با اصلاح طرح جامع شهری کوی ملاشیه به محدوده ی شهرستان اهواز اضافه می شود. لازم است پس از ابلاغ این مصوبه ساخت و سازهای غیرقانونی در محل کنترل شود. زیرا این موضوع آسیب بزرگی را به توسعه متوازن منطقه وارد می کند.

استاندار خوزستان در پایان از اقدامات سازنده شهرداری اهواز تشکر کرد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار