اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
در گفت و گو با خانه ملت تشریح شد:
نماینده مردم خرمشهر در مجلس درباره شلوغی های چند روز اخیر این شهر توضیح داد.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح اعتراض مردم خرمشهر در روزهای اخیر، گفت: در پی شکسته شدن خط لوله‌کشی انتقال آب غدیر یک به هویزه به خرمشهر- آبادان، آب شیرین و تصفیه شده قطع شد،  ترمیم این خط لوله حدود چهار روز زمان برد. متاسفانه پیشروی آب دریا از خلیج فارس به رودخانه اروند و کارون و برداشت بی‌رویه طرح‌های توسعه نیشکر از آب رودخانه کارون در مسیر اهواز به خرمشهر نیز باعث شوری آب خرمشهر شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این چهار روز خرابی خط لوله‌ها، سازمان آب به دلیل گرمای شدید و به اجبار آب شور خلیج فارس را وارد خط لوله ها کرد، از این رو گروهی از مردم به این وضعیت اعتراض کردند اما در حال حاضر خط لوله‌ها ترمیم و آب شیرین وارد لوله‌ها شده است.

وی در توضیح اعتراضات روزهای اخیر، افزود: با توجه به اتفاقات صورت گرفته و کیفیت نامناسب آب خرمشهر مردم این شهر حق اعتراض نسبت به این وضعیت را دارند و مسئولان باید پاسخگوی این اعتراض به حق مردم باشند، در عین حال برخی افراد سودجو تلاش دارند مطالبه گری به حق مردم را به انحراف بکشانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این روزها مسئولان استان و شهر پیگیر انتقال آب شیرین به خرمشهر بودند، در حال حاضر هم پس از پیگیری‌های فراوان آب شیرین از طرح غدیر یک وارد تصفیه خانه‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار