اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
خطیب جمعه شادگان:
شادگان- خطیب جمعه شادگان گفت: تامین آب کشاورزی شادگان در راس فعالیت مدیران باشد زیرا این بخش از راه های توسعه این شهرستان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از راه‎های اصلی دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

وی با اشاره به ۱۸ تیرماه، روز ادبیات کودک و نوجوان عنوان کرد: این موضوع بسیار مهم و مهم ترین حوزه فرهنگ‌سازی است و بر همه نویسندگان و اهل قلم که می‌توانند بنویسند لازم است برای تقویت بنیادی، اعتقادی و فرهنگی نوجوانان و کودکان این سرزمین کتاب، شعر، نقاشی و... بنویسند و طراحی کنند چرا که کودکان و نوجوانان امروز بیش از هر زمانی نیازمند یک الگوی بومی هستند.

خطیب جمعه شادگان با اشاره به فرارسیدن ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب افزود: نوع پوشش و حجاب، نشان دهنده سنت ها، ارزش ها و باورهای جامعه است و اسلام، حجاب را از مصادیق مهم تحقق امنیت اجتماعی معرفی کرده است.

وی دربخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به مشکلات و نابسامانی زندگی روزمره مردم این شهرستان در حوزه های مختلف گفت: هیچ مدیر و مسئولی نمی تواند منکر این مشکلات در حوزه های مختلف مانند مسکن، بهداشت، آموزش و پرورش، حمل و نقل، محیط زیست، آب و برق باشد. این وظیفه هر مسئولی دلسوزی است که با دیدن و شنیدن مشکلات مردم تا رفع و یا کاهش آن از پای ننشیند و پیگرد حل و فصل آنها باشد.

حجت الاسلام شرفی در ادامه خطبه های خود افزود: حل مشکلات مردم شادگان با یک قوه به سرانجام نمی رسد. ما نیازمند مشارکت همه قوا و نهادهای دیگر شهرستان هستیم و همه باید آستین های همت را به بالا ببریم. 

خطیب جمعه شادگان ادامه داد: تامین آب کشاورزی سالم که عامل پیشرفت تولیدات کشاورزی و رونق بخش معیشت مردم است؛ باید در راس و اولویت های فوری ما باشد زیرا بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان یکی از راه های اصلی توسعه شهرستان شادگان است.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار