اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
باحضور مقامات استانی و محلی؛
آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی به 16 روستای شهرستان رامشیر عصر جمعه با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.
استاندار خوزستان در آیین کلنگ زنی فاز دوم پروژه آبرسانی به 16 روستای شاوه ها شهرستان رامشیر گفت: ‌خوزستان از معدود استان هایی است که نعمت های فراوانی داشته و باید از این نعمت های الهی نهایت استفاده را ببریم اما باید منابع انسانی خود را نیز متناسب با منابع خدادادی آموزش دهیم.

غلامرضا شریعتی تصریح‌کرد: پروژه های آبرسانی روستاها در ماه های اخیر با جدیت بیشتری پیش می رود چرا که برقراری شرایط ماندگاری در روستاها از اولویت هاست .

وی ادامه داد: بدون فراهم ساختن شرایط اولیه زندگی نمی توان از مردم خواست که در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در حال حاضر اهتمام و‌ تلاشمان تنها برای آبادانی استان بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه در برخی امور اختلاف نظراتی در استان وجود دارد اما برای توسعه خوزستان هیچ اختلافی با هم نداریم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه مردم استان بوده و نباید در انجام وظایف خود در این خصوص کوتاهی کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرا و ظرف یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

درویشعلی کریمی ادامه داد: با اجرای این پروژه بالغ بر یک هزار و 450 خانوار با جمعیت هشت هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: محل تامین آب شرب این پروژه ها از رودخانه جراحی و تاسیسات آبرسانی روستایی مشراگه شهرستان رامشیر است.

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی خوزستان اظهار داشت : پیگیری های جدی نماینده رامشیر و استاندار خوزستان و سایر مسئولان محلی رامشیر در اجرای این پروژه بسیار تأثیرگذار بوده و امید است بتوانیم با همت مسئولان استان پروژه های مهم اینچنین را همچنان در استان تداوم دهیم.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه 7.5 کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بود که برای آبرسانی به 9 روستا به بهره برداری رسید.

وی بیان‌کرد: در فاز دوم نیز آب هفت روستا با 15 کیلومتر خط انتقال و 11 کیلومتر خط داخلی تامین می شود.

کریمی تصریح‌کرد: در فاز دوم این پروژه کار سرعت بیشتری پیدا کرده بطوریکه تا کنون بیش از 5 کیلومتر از خط انتقال کارگزاری شده و بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: این پروژه بزرگ آبرسانی برگ زرین دیگری در کتاب درخشان دولت تدبیر و امید است.

گفتنی است در فاز دوم این پروژه آبرسانی 16 روستا با جمعتی بالغ بر 8 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.














نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار