اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیرعامل آبفاروستایی خوزستان:
کریمی: شاهد برپایی مراسم های کلنگ زنی و افتتاح در مدت کمتر از 10 روز هستیم و این بدان معناست که موضوع آبرسانی به روستاها بواقع جدی است و بصورت جهادی دنبال می شود.
درویشعلی کریمی مدیرعامل آبفاروستایی خوزستان در آیین کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری و بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری 15 روستا با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 800 نفر و در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی 36 روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 562 نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: درر پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری 112 هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع و 14 باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 3 هزار و 650 متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.

کریمی ادامه داد: در پروژه آبرسانی به 36 روستای بخش مرکزی 124 هزار و 650 متر خط انتقال و شبکه توزیع، یک واحد تاسیسات آبرسانی و 19 باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.

وی از تامین آب شرب اهالی شریف این 51 روستا از محل دریاچه سد مسجدسلیمان خبر داد.

مدیرعامل شرکت ابفاروستایی استان خوزستان بیان کرد: مجموعه خدوم آبفاروستایی خوزستان متعهد می شود با نهایت تلاش و عزم جدی، نسبت به آبرسانی به اهالی شریف این رستاهای فاقد آب از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.

کریمی ادامه داد: سال گذشته مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته این وعده را دادیم که هر ماه یک کلنگ زنی و یا مراسم افتتاح برگزار خواهد شد، اما با حمایت های استاندار خوزستان و با عزمی راسخ شاهد برپایی مراسم های کلنگ زنی و افتتاح در مدت کمتر از 10 روز هستیم و این بدان معناست که موضوع آبرسانی به روستاها بواقع جدی است و بصورت جهادی دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یادآور شد: در سال 96 با حمیات استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 170 روستا با جمعیتی بیش از 72 هزار و 200 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند و برگزاری مراسم های کلنگ زنی و افتتاح از ابتدای سالجاری تا کنون نوید ارتقاء خدمت رسانی به روستاییان استان را می دهد.













نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار