اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در گفتگو با شوشان:
پورسلان: بر اساس این طرح شش سکونت گاه غیر رسمی از جمله علی آباد، ملاشیه و عین2 به محدوده شهر اهواز اضافه شدند و مشکل خدمت رسانی به این مناطق مرتفع گردید.
به گزارش شوشان نشست شورای عالی معماری کشور امروز صبح با حضور آخوندی وزیر راه و شهر سازی، معاونان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عباس پورسلان مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان، کتانباف شهردار اهواز و فلسفی رییس شورای شهر اهواز برگزار شد.

عباس پورسلان در گفتگوی اختصاصی با شوشان بیان کرد: امروز در نشست شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طرح جامع شهر اهواز پس از 30 سال به تصویب رسید.

پورسلان افزود: طرح جامع شهری پایه و اساس توسعه شهر اهواز است و مبنای کار دستگاه های خدمت رسان از جمله شهرداری به شهروندان خواهد بود.

وی  از تدوین طرح چشم انداز 10 ساله شهر اهواز خبر داد و گفت: طرح جامع شهری اهواز پس از سال ها کارشناسی و بررسی میدانی طی 30 جلسه فشرده با حضور وزیر راه و شهرسازی و با حضور کارشناسان و دستگاه های مرتبط از جمله استانداری خوزستان، محیط زیست، جهاد کشاورزی و شهرداری اهواز تهیه و در شورای عالی معماری کشور به تصویب رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: بر اساس این طرح شش سکونت گاه غیر رسمی از جمله علی آباد، ملاشیه و عین2 به محدوده شهر اهواز اضافه شدند و مشکل خدمت رسانی به این مناطق مرتفع گردید.

پورسلان تصریح کرد: این مهم با پیگیری های ویزه استاندار خوزستان، وزیر راه و شهرسازی و همراهی ایزدی معاون وزیر راه به انجام رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار