شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
حسینی نژاد سرپرست فرمانداری رامشیر:
در پی درج خبری با عنوان خشک شدن رودخانه جراحی به نقل از سرپرست فرمانداری رامشیر، سید مجید حسینی نژاد ضمن تکذیب این خبر به تشریح موضوع پرداخت .  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامشیر پیرو درج خبری در رسانه های استان مبنی بر خشک شدن رودخانه جراحی، حسینی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: درجلسه مدیریت بحران استانداری ،مسائل و مشکلات آب و برق شهرستان با حضور مدیران سازمان آب و برق ،آب و فاضلاب شهری و روستایی استان  و ... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن تجلیل از زحمات مدیریت بحران و دستگاههای خدمات رسان در جلسه فوق،صرفا به کاهش سطح آب در پشت سد تنظیمی شهدای رامشیر اشاره نمود و خاطر نشان کرد: اگر رها سازی آب از سد مارون صورت نگیرد تاسیسات آبرسانی مشراگه و روستاهای مجاور با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در این جلسه از اداره آب و فاضلاب روستایی استان درخواست کرد نسبت به لایروبی و اصلاح وضعیت آبگیرها در تاسیسات مشراگه اقدام فوری به عمل آورند . 

ایشان در پایان ضمن تجلیل ازاصحاب رسانه، خواستار دقت نظر و انعکاس صحیح مطالب شد و با عنایت به مشکلات حوزه آب و برق در کشور، اظهار امیدواری کردند با رعایت الگوی مصرف و برنامه ریزی، این دوره بحرانی نیز پشت سر گذاشته خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار