شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

شوشان : جمعی از خامان حرم رضوی به منظور شرکت در جشن‌های «در سایه خورشید» دهه کرامت خوزستان به این استان سفر کردند.

به گزارش فارس ، کاروان خدام حرم علی بن موسی الرضا (ع) صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شدند و مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولان این استان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال از خدام حرم شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان خوزستان نیز حضور داشتند.

خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که صبح امروز پنج شنبه 21 شهریور ماه به اهواز آمده‌اند تا بعد از ظهر روز سه شنبه 26 شهریور در خوزستان حضور دارند و میهمان مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف این استان خواهند بود.

قرار است خادمان حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در 12 شهر خوزستان حضور خواهند یافت که کلانشهر اهواز نخستین شهری است که این خادمان در آن حضور می‌یابند.

شهرستان شوش دانیال نیز در روز پنج شنبه 21 شهریور میزبان گروهی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌شود.

در روز جمعه 22 شهریور ماه نیز گروهی از خادمان حرم رضوی به شهرستان آبادان می‌روند و در برنامه‌های تدارک دیده شده شرکت خواهند کرد.

شهرهای ویس و ملاثانی از شهرستان باوی نیز از دیگر شهرهای استان خوزستان هستند که در روز شنبه 23 شهریور ماه میزبان خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) خواهند بود.

شهر شادگان در جنوب استان خوزستان نیز در در روز شنبه 23 شهریور ماه میزبان گروهی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

در روز یکشنبه 24 شهریور ماه این خادمان گرامی به شهرهای ماهشهر، شوشتر و سوسنگرد سفر خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌بینی شده در این شهر‌ها شرکت خواهند کرد.

این خدام در روز دوشنبه 25 شهریور ماه به شهرستان بهبهان سفر خواهند کرد و در جشن میلاد هشتمین امام شیعیان جهان با حضور اقشار مختلف مردم در قدمگاه آن حضرت در کنار کارخانه سیمان بهبهان شرکت می‌کنند.

حضور در منطقه ملاشیه را از دیگر برنامه‌های خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در استان خوزستان است که این برنامه در روز دوشنبه 25 شهریورماه انجام می‌شود.

در روز سه شنبه 26 شهریور ماه نیز گروهی خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان حمیدیه حضور می‌یابند.

همچنین گروهی از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) به شهرستان دزفول می‌روند و در جشن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در آستان مقدس سبز قبا (ع) برادر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در این شهر حضور می‌یابند.

مراسم استقبال از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در روز پنج شنبه 21 شهریور ماه را یکی دیگر برنامه این خدام در شهر است که این مراسم از خیابان سلمان فارسی (نادری) در مرکز شهر آغاز خواهد شد و در مسجد آیت‌الله جزایری اهواز واقع در خیابان امام خمینی (ره) به پایان می‌رسد.

یکی دیگر از برنامه‌های معنوی تدارک دیده شده در زمان حضور خدام آستان قدس رضوی در استان خوزستان، برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه است که با حضور اقشار مختلف مردم در صبح جمعه 22 شهریور ماه در کنار پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر نرسیده به شهرک شهید میثمی برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار