اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد ؛
آبادان - شوشان ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از صبر و شکیبایی مردم منطقه در خصوص عدم ناپایداری وضعیت آب شرب در ماههای گذشته قدردانی کرد و بر ادامه فعالیت ها تا رسیدن به ثبات و پایداری کمی و کیفی آب شهرستان آبادان و نواحی تابعه تاکید کرد.
شوشان آبادان ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، دکتر عزیزالله شهبازی در حاشیه مراسم افتتاح انتقال خط 1000 طرح جامع ثامن الائمه به تلمبه خانه جمشید آباد که با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید با اساره به اهمیت افتتاح خط 1000 تلمبه خانه جمشید اباد اظهار کرد : با لطف خدا و پیگیری های تمام دلسوزان استان بویژه استاندار محترم خوزستان توانستیم این پروژه ی بر زمین مانده که نزدیک به 10 سال ناتمام و رها شده بود را در عرض 40 روز به سرانجام برسانیم.

وی افزود :  قطعا این اتفاق سبب خواهد شد که خدمات آب رسانی به نواحی کمتر برخوردار آبادان و همچنین شهرهای چوئبده و اروندکنار در وضعیت مطلوب تر و با ثبات تری صورت پذیرد.

شهبازی به کلنگ زنی عملیات احداث ایستگاه پمپاژ آب و آب شیرین کن شهر چوئبده اشاره کرد و گفت : خوشبختانه روز گذشته کلنگ آغاز عملیات احداث ایستگاه پمپاژ آب و آب شیرین کن دریایی شهر چوئبده به دست دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان به زمین زده شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ، افزود : این پروژه قرار است با اعتباری بالغ بر  10 میلیارد تومان در مدت زمان 10ماه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به بهره برداری برسد که قطعا تاثیر بسزایی در امر بهبود وضعیت آب شرب این شهر خواهد داشت.

وی به خط 1000 تلمبه خانه جمشید آباد اشاره و تصریح کرد: در این طرح 12 هزار و 600متر خط لوله جی آر پی، فلزی و پلی اتیلن کار گذاری شده که ظرفیت انتقال 100هزار متر مکعب در شبانه روز را دارد.

شهبازی در پایان ابراز امیدواری کرد که با پایان عملیات تنظیمی خط غدیر 2 آبادان پایدار شبکه آب رسانی این شهرستان حاصل گردد.

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار