اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
راه یابی 2 ملی پوش سابر زنان به جدول اصلی جام جهانی
2 دختر شمشیرباز ایرانی به جدول اصلی مسابقات جام جهانی چین راه یافتند.

به گزارش شوشان و به نقل از فدراسیون شمشیربازی؛ در ادامه مسابقات جام جهانی به میزبانی چین رقابت های سابر انفرادی بانوان پیگیری شد.


تیم ایران با ۴ نماینده کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی، نجمه سازنچیان، پریماه برزگر در این بخش حضور پیدا کرد. پریماه برزگر در دور مقدماتی با یک پیروزی برابر شمشیرباز چین و چهار باخت مقابل حریفانی از بلغارستان، فرانسه، اسپانیا و اوکراین از ادامه مسابقات باز ماند.


نجمه سازنچیان در مرحله مقدماتی مقابل ورزشکاران سنگاپور و چین پیروز شد و برابر نمایندگان چین تایپه، آرژانتین و لهستان شکست خورد و  به جدول اصلی راه یافت اما در این مرحلهمقابل حریفی از ترکیه  که اوکراینی الاصل است، متوقف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


کیانا باقرزاده در دور مقدماتی حریفانی از هنگ کنگ، مکزیک و ونزوئلا را شکست داد که شمشیرباز ونزوئلایی وزیر سابق ورزش این کشور نیز بود و با شکست مقابل نماینده ایران نتوانست از گروه خود صعود کند. باقرزاده  در ادامه مرحله مقدماتی مقابل شمشیربازانی از تایلند و امریکا متوقف شد به جدول اصلی راه یافت که در این مرحله با قرعه استراحت روبرو شد و به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.


فائزه رفیعی دیگر سابریست کشورمان در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل ورزشکاران برزیل و ژاپن و سه باخت برابر رقیبانی از کانادا، هنگ کنگ و چین به جدول اصلی راه پیدا کرد. رفیعی در گام بعدی ۱۵ بر ۱۱ شمشیربازی از قزاقستان را مغلوب و به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.


برچسب ها: شمشیر بازی ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار