اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
4 شعار برای کاروان ایران در جاکارتا کاندیدا شدند
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای انتخاب شعار کاروان ایران در بازی های آسیایی به نتیجه نهایی نرسیدند.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای انتخاب شعار کاروان ایران در بازی های آسیایی به نتیجه نهایی نرسیدند. اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز نشست فوق العاده ای برگزار کردند.

 به گفته شاهرخ شهنازی 4 شعار برای کاروان ایران در بازی های آسیایی در این جلسه کاندیدا شده اند که یکی از آنها در نهایت انتخاب خواهند شد.


البته با اینکه جلسه امروز مصوبه خاصی نداشت، اعضای هیات اجرایی در حاشیه جلسه خود از سهراب مرادی به دلیل رکوردشکنی های اخیرش تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.


سهراب مرادی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در طی هفته های اخیر و در حاشیه رقابتهای لیگ برتر و همچنین رکورد گیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم  به صورت غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جابجا کرد.


در این مراسم صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: سهراب مرادی از بارزترین ورزشکاران کشورمان است که در کنار قهرمانی توانسته با اخلاق خوب خود نمونه بارز یک الگو برای نسل آینده را به نمایش بگذارد.

 نشست امروز برای این برگزار شد که ورزشکاران و اردونشینان کشورمان بدانند که کمیته ملی المپیک برای زحمات شبانه روزی و تلاشهایشان ارزش قایل است و مطمئنا برای هر کدام از آنان در وقت و زمان خاص خود برنامه ای خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ما ورزشکار را صرفا برای مدال نمی خواهیم و بارها اعلام کرده ام از این پس برای اینکه قهرمانان تحت فشار نباشند از قهرمانان مدال آورمان بخاطر موفقیتشان تجلیل بعمل می آوریم و ورزشکارانی که به هر دلیل موفق به کسب مدال نشده اند به پاس ماهها تمرین و ممارست و سخت کوشی تقدیر خواهیم کرد.
منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار