اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
واکنش تند پرز به خریداران ستاره کروات
فلورنتینو پرز هر گونه احتمال ترک رئال توسط مودریچ را رد کرده و گفت هر خریداری که قصد جذب او را داشته باشد باید برای او 750 میلیون یورو بپردازد.

 مودریچ ستاره‌ی کروات رئال مادرید در جام جهانی روسیه درخششی خارق‌العاده داشت و یکی از عوامل اصلی رسیدن کرواسی به فینال رقابتها بود. عملکرد درخشان مودریچ توپ طلای جام جهانی که به بهترین بازیکن تورنمنت تعلق می‌گیرد را نصیب او کرد. مودریچ به این ترتیب در گوشه و کنار دنیای فوتبال، خیلی‌ها را برای جذب خود به وسوسه انداخت.  

 

 

 یکی از این وسوسه‌شوندگان، باشگاه ایتالیایی اینتر بود که بر اساس گزارش‌ها امیدوار بوده مودریچ به رئال بگوید برای تغییر باشگاه خود آماده است. اما حالا به نظر می‌رسد پرز با اعلام قیمتی که بدون شک هر تیمی را از نزدیک شدن به مودریچ فراری خواهد داد، بر این امیدها خط بطلان کشیده است. پرز به خبرنگاران گفت:" تنها احتمال برای رفتن مودریچ از رئال، پرداخت 750 میلیون یورو است".

 

مودریچ که بعد از جام جهانی به تعطیلات رفته و تعطیلات او تا هفته‌ی آینده ادامه خواهد داشت تا ماه ژوئن 2020 با رئال مادرید قرارداد دارد. واکنش پرز به احتمال زیاد باعث خواهد شد اینتر که مدتی بود تلاش می‌کرد دو نفر از مشهورترین هافبک‌های دنیا را جذب کند، ناامید از جذب آنها به فکر فصل جدید رقابتهای سری آ باشد. به جز مودریچ، اینتر برای جذب آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ هم تلاش کرده بود ولی اخیراً اعلام شد که ویدال به زودی به بارسلونا خواهد پیوست.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار