شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
جانشین فرمانده انتظامي خوزستان از کشف حدود 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس بهبهان و هندیجان با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پليس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

صالحی در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران ايست و بازرسي "امام‌زاده عبداله" شهرستان هندیجان با تشدید و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 29 کیلو 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه در این عملیات‌ها در مجموع 59 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه هر دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار