اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارتباط با تسهیلات و اقدامات صورت گرفته در این نهاد گفت: در مورد اعطای تسهیلات وام قرض الحسنه محدودیتی نداریم.
به گزارش  تسنیم ، پرویز فتاح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بوکان با اشاره به این که در نگاه بنیانگذار این نظام مردم، ولی نعمت هستند و به آن‌ها باید توجه شود اظهار داشت: ما باید به اصل خویش برگردیم، اصل ما امام راحل (ره) و مبانی نظام است کسی که بانی و موجب این نظام است باید راه ایشان را ادامه بدهیم.

فتاح افزود: ما باید از نجابت این مردم خجالت بکشیم و آب شویم اگر در کشور‌های دیگر این اتفاقات بیفتد کسی تحمل و قبول نمی‌کند و ابهاماتی که ایجاد شده ما مسئولان ایجاد کرده‌ایم از این رو باید روشنگری کنیم.

وی گفت: دولت اگر به هر دلیلی برای روشنگری مسائل و شرایط موجود عذر دارد باید مجلس روشنگری کند، ما باید برای حفظ نظام مردم را حفظ کنیم و درخواست ما از دکتر روحانی این است که همانطور که قاطعانه صحبت کردند رفتار کنند و بدانند که این‌گونه دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

اکنون موقع تسویه حساب سیاسی نیست

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارتباط با تسهیلات و اقدامات صورت گرفته در این نهاد تصریح کرد: در مورد اعطای تسهیلات وام قرض الحسنه محدودیتی نداریم، فقط باید درست پخش شود نه به نام اشتغال، اما به کام چیز دیگری باشد و همچنین باید به مهم‌ترین نیاز مددجویان هم که تامین مسکن است توجه شود.

وی افزود: سپاه در زمینه ساخت مسکن مددجو در روستا‌های آذربایجان غربی امسال ۱۰۰۰ واحد ساخته می‌شود و از کسی و جای دیگری هم کمک نمی‌گیرد، اما اگر در بوکان نیاز به کمک بود ما انجام می‌دهیم.

فتاح با اشاره شرایط موجود کشور گفت: من امید دارم که پیروزی بزرگی در انتظار مردم ایران است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با ساخت مدرسه‌ای در یکی از روستا‌های بوکان به شرط نامگذاری به اسم یکی از شهدای بوکان و یا منطقه با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و کمیته امداد امام خمینی (ره) موافقت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار