اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
حضور مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان در تحریریه شوشان;
کیانی: رسانه ها می توانند، نقش بسیار مهمی را در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و حتی بحرانهای زیست محیطی ایفا کنند.
رضا کیانی مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان به همراه سعید رضوانی مدیر کل روابط عمومی بین الملل به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پس از بازدید از تحریریه مجموعه روزنامه های راوی ملت ، آوای دز و پایگاه خبری شوشان با خبرنگاران این مجموعه به گفت و گو نشستند .

کیانی اظهار داشت : ما انتظار داریم روزنامه نگاران خوزستانی صاحب درک بالا و شناخت جامع از مقتضیات زمان باشند و مطالعه و پژوهش را همیشه دغدغه ی خودشان بدانند .

رضا کیانی مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان افزود : روزنامه نگاران و خبرنگاران را زیبنده ی فرهنگ رسانه ای خوزستان می دانیم که به مطالعه ارج بنهند و شناخت از زمانه ی خود داشته باشند و صاحب اندیشه باشند.

کیانی تصریح کرد : باید  سطح آگاهی روزنامه نگاران و اهالی رسانه و در شان منزلت استان خوزستان است ، که روزنامه نگاران و اهالی رسانه ی این سرزمین ، انسانهایی فهیم ، فرزانه ، خردمند ، دارای بینش بالا ، دارای جامع نگری ، قدرت تحلیل بالا، صراحت در حین صداقت داشته باشند و مطالعه و پژوهش یکی از دغدغه های اصلی اهالی رسانه ی استان خوزستان باشد.

وی ادامه داد : جامعه ی ما به روزنامه نگاران با سواد احتیاج دارد و در برابر کاستی ها و نقاط ضعف دستش نلرزد ، بلکه شجاعت در عین اخلاق محوری و انصاف ، کاستی ها و نقاط ضعف را انعکاس دهد به گونه ای انتقادات و مطالبات مردمی را پیگیر باشد و در زد و بندهای کاذب قدرت و ثروت خود را اسیر و وابسته نکند ، شجاع باشد و در بیان مطالبات مردمی و آگاهی بخشی ، روشنگری و بیان مطالبات مردم و جامعه به درستی رفتار کند .

کیانی یادآور شد : رسانه ها می توانند، نقش بسیار مهمی را در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و حتی بحرانهای زیست محیطی ایفا کنند.

کیانی اظهار داشت : پایگاه خبری شوشان به عنوان یک رسانه ی مستقل و فعال توانست طی 14 سال اخیر جایگاه خود را در فضای رسانه ای استان و تا حدی کشور تثبیت کند و انتظار می رود که حرکت رو به جلو را در مسیر شفاف سازی ، تبلور اندیشه ها ، اطلاع رسانی ، در مسیر توسعه ی استان از خبرگزاری شوشان شاهد باشیم.

کیانی مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان افزود : خبرگزاری شوشان را یکی از خبرگزاری های بسیار فعال و پویا در سطح استان خوزستان می دانیم که حتی در بین برخی از چهره های فرهنگی کشور هم این خبرگزاری شناخته شده است . امیدواریم که فصل جدیدی از فعالیت های این خبرگزاری شاهد باشیم .

کیانی در ادامه گفت : به هر حال یکی از دغدغه های ما انعکاس، رویداد ها و اخبار مربوط به فعالیت های هنرمندان و اهل ادب فرهنگ خوزستان است . باید تلاش کرد که فضایی سرشار از نشاط و سرزندگی، امید و شادی در بدنه ی استان و در بین مردم فهیم و همیشه صبور خوزستان ایجاد کنیم و در این میان بی تردید برای رسیدن به این مهم به همگرایی و تعامل و همدلی میان اهل رسانه و هنرمندان نیاز داریم.

در پایان این دیدار کیانی افزود : پایگاه خبری شوشان در چند سال اخیر نسبت به انعکاس اخبار مربوط به دنیای هنر نقش ارزشمندی را ایفا کرده است که امیدواریم در آینده نیز شاهد همراهی موثر این رسانه با اهالی فرهنگ و هنر باشیم.










نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار