اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
فرمانده انتظامی اهواز:
سرهنگ محمد صفری از دستگيری 150 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد صفری اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنيت اجتماعی ماموران پليس با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند 150 معتاد متجاهر را در پاتوق ها و معابر عمومی اهواز دستگير و به مرکز ترک اعتياد تحويل دادند.

وي با اشاره به اينکه اکثريت اين معتادان دارای پرونده سرقت و برهم زدن نظم عمومی شهرستان بودند، اظهار کرد: بررسی پرونده ها در مراکز انتظامی نشان می دهد اعتياد در بروز و وقوع جرائم و آسيب هايی همچون سرقت، ولگردی، تکدی گری، مزاحمت، اختلافات خانوادگی، نزاع، طلاق و فروپاشی خانواده نقش داشته است.

صفری تصریح کرد: اعتياد به مواد مخدر معضل خانمان سوزی است که افراد علاوه بر قرار گرفتن در معرض ابتلا به انواع بيماری ها، وجهه اجتماعی خود را نيز در سطح جامعه از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پيشگيری از وقوع جرائم، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر که بيشتر مطالبه خود مردم است، اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های استعمال مواد مخدر از لوث برهم زنندگان نظم و امنيت پاکسازی می شود.

فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: معضل اعتياد در صورت بی توجهی و عدم احساس مسئوليت در کمين همه اقشار اجتماعی قرار دارد پس همگان بايد با هوشياری و مراقبت از خود، فرزندان و اطرافيانمان به طور همه جانبه با اين پديده شوم مبارزه کنيم. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار