اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
من خم می شوم و دست مخالفانم را می بوسم برای اینکه به این مردم خدمت کنیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می‌کرد، حالا آنها رفتند تعدادی امضا برای سئوال از رئیس‌جمهور جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می‌دانیم.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبر آنلاین، محمود واعظی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در تعامل با دولت تغییر رویه داده گفت: خیر این طور نیست، آقای رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم درباره روابط با مجلس خیلی خوب صحبت کرد و گفت «سیاست ما این است که به جد با مجلس کار کنیم و سران سه قوه مسائل کشور را با هم حل کنند».

وی ادامه داد: در دولت فکر نمی‌کنیم سئوال از رئیس جمهور، سوال همه مجلس است بالاخره هم در این مجلس و هم در مجلس قبل جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می کرد،حالا آنها رفتند تعدادی امضا جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می دانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارنظر برخی منتقدان ومخالفان دولت که گفته اند «چرا رئیس جمهور از مردم عذرخواهی نکرد؟» گفت: در دولت یازدهم هم شاهدش بودیم آقای رئیس جمهور هر جا لازم دید از مردم عذرخواهی کرد. یعنی دولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی داند بلکه افتخار هم می کند.

دولت خود را خدمتگزار مردم میداند

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت خود را خدمتگزار مردم و مردم را ولی نعمت خود می دانند بنابراین وقتی از مردم عذر بخواهند کوچک نمی شوند ادامه داد: برای آقای رئیس جمهوری که در همان مصاحبه و سخنان قبلی اش گفت «من خم می شوم و دست مخالفانم را می بوسم برای اینکه به این مردم خدمت کنیم» عذرخواهی کردن مسئله ای نیست اما عذرخواهی کردن دلیل می خواهد.

واعظی یادآور شد: اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد، حتما آقای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه از مردم عذرخواهی می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار