شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
معاون جوانان هلال احمر خوزستان:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برنامه‌های سینما هم در روزهای آینده به قوت خود باقی مانده و با توجه به تغییرات مورد نظر از قبیل نوسازی و تجهیز، فعالیت‌های جدید این سینما آغاز می‌شود.
علی پهلوان با اشاره به بازپس‌گرفتن سینما هلال اهواز از بهره‌بردار فعلی آن با توجه به‌حکم قطعی دادگاه اظهار کرد: با توجه به وجود جوانان و داوطلبان فعال در جمعیت هلال‌احمر و استان در حوزه‌های فرهنگی و هنری، این جمعیت در نظر دارد که سینما هلال و واحدهای اطراف آن را به یک فرهنگسرا تبدیل کند.

وی افزود: این کار به این منظور است که همه جوانان علاقه‌مند و هنرمندان استان بتوانند فعالیت‌های خود را بیش‌ازپیش در این مجموعه پیگیری و انجام دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: برنامه‌های سینما هم در روزهای آینده به قوت خود باقی‌مانده و با توجه به تغییرات موردنظر از قبیل نوسازی و تجهیز آن سینما به‌زودی کار خود را شروع می‌کند.

پهلوان بیان کرد: بر اساس حکم قطعی دادگاه حکم تخلیه پیمانکار فعلی سینما هلال صادر و اجراشده و پس‌ازاین هیچ‌گونه ارتباطی بین پیمانکار و سینما وجود ندارد و این حکم برگشت‌پذیر نیست.

وی بابیان اینکه اختلافات جمعیت هلال‌احمر استان و پیمانکار سابق سینما هلال اهواز مسئله جدیدی نیست، عنوان کرد: پس از حدود 5 سال جلسات متعدد در دادگاه و پس از ارائه ادله و مستندات از سوی طرفین این حکم قطعی صادرشده است.

پهلوان گفت: قطعاً تمام فعالیت‌های سینما هلال اهواز با هماهنگی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت می‌گیرد و امیدواریم که این سینمای باسابقه، بهتر از قبل به همشهریان ارائه خدمت کند.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی احتمال برون‌سپاری سینما هلال بسیار اندک است و تلاش ما بر این است که با برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جوانان این مجموعه را به یک فرهنگسرا تبدیل کنیم.

پهلوان افزود: تمام تلاش ما این است که با توجه به سابقه فرهنگی که در جمعیت هلال‌احمر وجود داشته و دارد و اینکه جمعیت هلال‌احمر یک‌نهاد عام‌المنفعه و غیرانتفاعی به شما می‌رود، برای جوانان این استان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری فرصت‌های بیشتری با هزینه کمتر ایجاد کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان بابیان اینکه سینما هلال اهواز در طول این سال‌ها سوددهی برای این مجموعه نداشته است، بیان کرد: پس از این نیز ما به دنبال سودآوری از این واحد فرهنگی هنری نیستیم و با توجه به مالکیت هلال‌احمر این دستگاه خود را در سیاست‌گذاری سینما مستحق می‌داند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار