اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
مهرداد قنواتی گفت: مشکل شکستگی ایجاد شده در خط انتقال آب غدیر به شهرهای آبادان و خرمشهر مجددا وارد مدار شد.
مهرداد قنواتی شده در خط انتقال آب غدیر به شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: مشکلی که برای خط غدیر به وجود آمده بود، باعث شد تا شهرهای آبادان و خرمشهر به مدت سه روز در بحث تامین آب با افت فشار و قطعی مواجه شوند. در این زمینه خوشبختانه با اقداماتی که انجام گرفت از شب گذشته این مشکل رفع شده است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه از شب گذشته، خط دوم غدیر مجددا وارد مدار شد تا آب شهرهای آبادان و خرمشهر بدون مشکل تامین شود. 

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر در بحث تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر مشکلی وجود ندارد، گفت: اکنون تامین و توزیع آب مورد نیاز مردم در این دو شهر در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همکاران ما نیز در این راستا در سطح شهر در حال دریافت گزارش‌های مردمی هستند تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل، نسبت به تامین آب مورد نیاز مردم اقدام شود.

قنواتی عنوان کرد: در سه روزی که مردم با قطعی و افت فشار در شهرهای آبادان و خرمشهر مواجه بودند، تلاش شد تا آب مورد نیاز مردم به وسیله تانکر تامین شود. در حال حاضر مشکل آب غدیر حل شده است اما باید در چند روز آینده مجددا تعمیرات اضطراری بر روی این خط انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با صرفه‌جویی و کاهش مصارف غیر ضروری آب به این شرایط کمک کنند تا مشکل تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر به طور کامل حل شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار