اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
رییس اداره امور شعب استان خوزستان با آیت الله فرحانی ، نماینده مردم خوزستان دیدار کرد.
در این دیدار، حاتم وند گزارشی از فعالیت های بانک مهراقتصاد خوزستان در حوزه های اقتصادی نظیر پرداخت بیش از 8000 میلیارد ریال در پنج ماهه اول امسال به آحاد مردم شریف خوزستان و نیز در بحث مسولیت های اجتماعی به کاشت 180 هکتار از اراضی فوق بحران استان و مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیرعمد در سال جاری اشاره کردند .

 و این نوید را به مردم شریف خوزستان دادند که سیاست های بانک مهراقتصاد در آینده نزدیک ادامه ی کاشت نهال و مبارزه با ریزگردها در کانون های فوق بحران استان خوزستان می باشد .وی افزود بانک مهراقتصاد خوزستان با پرداخت تسهیلات متنوع به عنوان حامی عملی تولید و اشتغال در استان می باشد .

آیت الله فرحانی ضمن تبریک عید سعید قربان ، از اقدامات ارزنده بانک مهراقتصاد در حوزه اقتصادی و پرداخت تسهیلات و مسولیت های اجتماعی بالاخص کاشت 180 هکتار نهال کاری در کانون های فوق بحران استان تشکر نمودند و افزودند ارائه این حجم از خدمات و پرداخت تسهیلات به مردم شریف خوزستان باعث مرتفع شدن قسمتی از مشکلات و ایجاد آرامش و دلگرمی مردم خواهد شد و تاکید کردند باید مدیران جهادی و پرتلاش و انقلابی و فعالیت های این چنینی را به جامعه معرفی و منعکس نمود . ایشان در پایان از تصمیم بانک مهراقتصاد در ادامه پروژه نهالکاری در استان خوزستان صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند .    


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار