اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
استاندار خوزستان:
شریعتی: پاسخگو بودن دولت و نظام، امید و نشاط در جامعه را افزایش می دهد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت در خوزستان با بیان اینکه شعار هفته دولت امسال (شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی) اظهار داشت: دولت یازدهم و دوازدهم با وجود مشکلات اعتباری و مالی ، طرح های بسیار بزرگ ملی در استان خوزستان به ویژه در حوزه زیرساختی ایجاد شده است.

شریعتی برگزاری نمایشگاه هفته دولت را راهی برای ارتباط هر چه بهتر با مردم و ارائه دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: باید مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده کشور امیدوار کرد و این مساله مقدمه ای برای پیشرفت در جامعه است.


زیرا طی چهار دهه گذشته دشمنان به دنبال تضعیف کشور ایران بودند و این مساله در شرایط فعلی بسیار بیشتر شده است.

استاندار خوزستان افزود: یکی از مهم ترین وظایف دولتمردان در شرایط فعلی ایجاد روحیه امید و شادابی در جامعه است تا ناامیدی از مردم دور شود.

شریعتی ادامه داد: پاسخگو بودن دولت و نظام در مقابل مردم، امید و نشاط در جامعه را افزایش می دهد و در این زمینه مردمی بودن دولت بیشتر شکل خواهد گرفت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت کارهای بزرگ و زیرساختی را در استان خوزستان آغاز کرده است و حق مردم خوزستان بوده که این کارها زودتر این در استان آغاز شوند.

شریعتی مهمترین دستاورد نظام را استقلال سیاسی کشور دانست و گفت: خوشبختانه دولت در بحث تامین کالاهای اساسی و استراتژیک همه توان خود را بکار بسته است تا وابستگی به حداقل برسد و مردم مشکلی در تامین اقلام ضروری زندگی نداشته باشند.

استاندار خوزستان در ادامه از افتتاح چند طرح بزرگ ملی با حضور معاون اول رییس جمهوری در خوزستان خبرداد و گفت: طرح های بزرگ ملی با اعتبار هزار میلیارد تومان به زودی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در خوزستان افتتاح می شود.

این پروژه ها شامل افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان فوق تخصصی ابوذر، صفیه خانه شرق اهواز، طرح آبرسانی غدیر و ورزشگاه فولاد خوزستان است که در هفته دولت با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شوند.

گفتنی است علاوه بر افتتاح این پروژه ها بیش از 347 پروژه استانی دیگر در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار