اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت:

اسفندیار رحیم مشایی، دومین جلسه دادگاه خود را نیز با رفتار‌های نامتعارف آغاز کرد و حتی هنگام تلاوت قرآن نیز، با صدای بلند مشغول صحبت بود.

به گزارش میزان، پس از حضور پرحاشیه متهم در دادگاه و اعلام رسمیت جلسه از سوی قاضی، وی اعلام کرد: ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات آقایان اسفندیار رحیم مشایی و "ع. ج. " را اعلام می‌دارم.

سپس تلاوت قرآن آغاز شد که متهم حتی در حین تلاوت قرآن با صدای بلند مشغول صحبت بود.

درپی استمرار اسائه ادب‌های متهم به ساحت دادگاه، قاضی غضنفرآبادی از همه کسانی که در جلسه دادرسی حضور دارند خواست که بر خلاف وجدان، ادب و نزاکت سخن نگویند و با یادآوری مواد ۳۵۳ و ۳۵۴ قانون آیین دادرسی کیفری از حضار خواست که نظم و انضباط جلسه را رعایت کنند.

قاضی سپس با اشاره به اینکه متهم از پذیرش کیفرخواست استنکاف نموده است، به ادامه جلسه پرداخت.

در ادامه قاضی گفت: از آنجایی که وکلای متهم از سوی وی عزل شده‌اند، به جهت تنظیم قرارداد جدید وکالت اقدام گردیده است که تاکنون برای این موضوع به دادگاه مراجعه نکرده اند و آقای اسفندیار رحیم مشایی وکیلی را به دادگاه معرفی نکرده و آقای ع. ج و وکیل وی نیز در دادگاه حضور ندارند.

در این لحظه قاضی از نماینده دادستان خواست که برای دفاع از کیفرخواست در جایگاه حاضر شود و در پاسخ به اعتراض متهم درباره حضور وی در دادکاه توضیح داد: همانطور که در جلسه قبل عرض کردم، مطابق ماده ۳۴۵ دادگاه ضرورت حضور شما را تشخیص می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار