اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
امام جمعه اهواز:
آیت الله جزایری گفت: محتکران بی ایمان با دنبال کردن شایعات فضای مجازی، می‌خواهند با احتکار در هر شرایطی وضع‌ مالی خوبی داشته باشد.
 آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: یک اتاق جنگ به فرماندهی مسؤولان ارشد کشور با دو بازوی کارشناسی و اطلاعاتی، برای مقابله با هجمه روانی و اقتصادی موجود تشکیل شود.

وی ضمن گرامیداشت سالگرد قیام ۱۷ شهریور، گفت: این روز نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود؛ سرتاسر ایران یکپارچه انقلاب شده بود؛ جمعیتی در تهران راهپیمایی کردند و بعد از رسیدن به میدانی که در آن‌ زمان «ژاله» نام داشت، مزدوران شاه آنها را به گلوله بستند و تعداد زیادی به شهادت رسیدند؛ گفته می‌شود شهدای زن در این حادثه بیشتر بود.

وی گفت: فاجعه ۱۷ شهریور ثانیه‌شمار سقوط شاه را تسریع کرد و مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به روز تعاون، بیان کرد: به روستائیان اطلاع داده شود که تسهیلات کم سود زیادی برای آنها قرار داده شده و سرمایه‌گذاری کنند.

جزایری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان، عنوان کرد: رهبر انقلاب انتقاد را کار دوستانه، خوب و لازمی دانست ولی معتقد بود که باید در کنار انتقاد، کارها و خدمات خوب را هم دید.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن و شایعه‌پراکنی‌های متعدد گفت: جوانان غیور و متدین در شبکه‌های اجتماعی به این شایعه‌پراکنی‌ها پاسخ دهند و مسائل را روشنگری کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جنگ روانی یکی از عوامل گرانی‌‌ها است؛ کسی که دست به احتکار می‌زند با دنبال کردن فضای مجازی، نسبت به آینده بدبین و ناامید شده است و می‌خواهد با احتکار در شرایط بعدی هم وضع‌ مالی خوبی داشته باشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار