اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

شوشان : عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت :  عملکرد سازمان آب وبرق خوزستان در مدیریت منابع آب  ومهار تنش آبی حاصل از خشکسالی در منطقه جنوب خوزستان بالاخص بحرانهای بوجود آمده حاصل از شوری آب در شهرهای آبادان و خرمشهر در تابستان امسال ستودنی بود.

وی گفت :  سال  هاست که انتقال آب شیرین از منابع آبی بالادست و به دنبال آن  بالارفتن کیفیت آب شرب شهرهای  آبادان وخرمشهر برای مردم این مناطق تبدیل به یک آرزو شده بود.

اما با پیگیری هایی که صورت گرفت و عزم و اراده ای که حاصل شد طی ۲/۵ ماه گذشته با تلاشی وصف ناپذیر   شاهد اتمام اجرای  خط انتقال آب ۲۰۰۰ میلیمتری آبرسانی به آبادان و خرمشهر از طرح غدیر بطول ۸۵ کیلومتر   و احداث حدود ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال  آب به ۹۲ روستای حومه آبادان و خرمشهر  بودیم.

سامری گفت: با مدیریتی که صورت گرفته است شرایط انتقال آب ، پایدار و قابل قبول است و یقینا با تعبیه الکتروپمپ ششم در ایستگاه پمپاژ ام الدبس و اتمام سریع مخزن ذخیره در دست احداث شرایط بهتری رادر روزهای آینده در شهرهای حوزه جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

وی اتمام پروژه های آبرسانی به ۹۲ روستای حومه ابادان و خرمشهر را طی دوماه  کاری بزرگ و ماندگار توصیف کردو گفت سازمان آب وبرق خوزستان طی چند سال گذشته همواره در انجام کارهای جهادی و عملیاتی در بخش آبرسانی  پیشگام بوده است و این نشان از  وجود ظرفیت مدیریتی و اجرایی بسیار خوب دراین  مجموعه  می باشد.

وی در خاتمه از حمایت ها و پیگیری های وزیر نیرو و استاندار خوزستان نیز تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار