اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خوزستان:
سرهنگ منصور جمشیدی از برقراری تسهيلات ترافيکی ويژه در ايام ماه محرم خبر داد.
سرهنگ منصور جمشیدی اظهار کرد: پليس راهنمایی و رانندگی خوزستان با خدمت رسانی در اين سنگر مفتخر است امنيت و آرامش خاطر در بحث ترافيکي را براي محبان اهل بيت فراهم کند به همين منظور طرح ترافيکي ويژه ايام محرم را آماده و در دست اجرا دارد.

وی افزود: با توجه به فرارسيدن ماه محرم و برگزاری دستجات عزاداری ها خصوصا شبها در مساجد، تکايا و هيأت مذهبی، پليس راهنمایی و رانندگی خوزستان تامین ایمنی مسیر حرکت سوگواران حسيني را کنترل خواهد کرد.

جمشیدی تصریح کرد: هدف از اجرای اين طرح ارتقای انضباط ترافيکی، ايمنی و روان سازی آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی در دهه محرم به ويژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسينی است.

وی از حضور موثر و هدفمند پليس راهنمایی و رانندگی در محورهای اصلی و پرتردد منتهی به بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و يادمان های شهدا در ايام محرم خبر داد و بیان کرد: با برنامه ريزی اصولی و اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه در مسيرهای حرکت دستجات عزاداری، عبور و مرور وسائل نقليه را مديريت می کنیم.

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در صورت اعمال محدوديت و ممنوعيت ترافيکی در محورهای درون شهري در اين ايام، از طريق رسانه ها به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار