اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
نماینده مردم ایذه در مجلس:
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: ۶۵ درصد کامیون های سنگینی که از خوزستان به سمت تهران و اصفهان خارج می شوند از جاده دهدز تردد دارند.
هدایت الله خادمی پیش از ظهر امروز در آئین گشایش پایگاه امداد و نجات بین شهری دهدز اظهار کرد: طی دو سال گذشته پیگیری های بسیار زیادی برای احداث این پایگاه توسط هلال احمر به عمل آمد.

وی افزود: دهدز دروازه ورود به خوزستان و این جاده ملی است و تقریبا ۶۵ درصد کامیون های سنگینی که از خوزستان به سمت تهران و اصفهان خارج می شوند از این جاده تردد دارند.

نماینده مردم ایذه، دهدز و باغملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده دهدز، پر ترددترین جاده ملی است و به دلایل مختلف حوادث بسیار زیادی در این جاده داریم.

خادمی ادامه داد: بخشی از جاده ها در این منطقه وضعیت مناسبی نداشته و کم عرض هستند در حالی که رفت و آمد و تردد خودروها در آنها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان این منطقه برفگیر است و حوادث بسیار زیادی در آن رخ می دهد، گفت: به همین دلیل این پایگاه امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر خوزستان ساخته شد و با توجه به تبدیل باغملک به شهرستان این پایگاه کمک زیادی به توسعه منطقه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، برای ساخت و راه اندازی این پایگاه که کلنگ ساخت سال ۱۳۹۰ به زمین زده شد، ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. این پایگاه با ۸۶۴ متر در عرصه و دو هزار متر اعیان آماده امدادرسانی به مسافران جاده ای است.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار