اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
نماینده خرمشهر در مجلس:
عبدالله سامری گفت: عدم بی‌تفاوتی‌ها این است که زن و بچه برخی مدیران در خرمشهر زندگی نمی‌کنند.
عبدالله سامری ظهر امروز در نشست شورای سلامت خرمشهر، با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در نشست شورای سلامت، اظهار کرد: زمانی که بنده به عنوان نماینده مجلس که با وزیران دولت همطراز هستم و حتی بیش از آنها در رأس امور قرار دارم در نشست شورای سلامت شرکت می‌کنم، چرا مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر حضور پیدا نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مگر مدیر بندر خرمشهر امپراطور است که در این جلسات شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: سلامت مردم تا آن حد بی اهمیت است که مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر و مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در جلسات مرتبط با آن شرکت نمی کنند؟

از شرکت نفت و گاز اروندان هیچ خیری ندیده‌ایم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علت این عدم حضورها و بی‌تفاوتی‌ها این است که زن و بچه برخی مدیران در خرمشهر زندگی نمی‌کنند.

وی با بیان انتقاد از مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، اظهار کرد: بنده هیچ خیری از شرکت نفت و گاز اروندان در شهرستان خرمشهر ندیده‌ام.

آبفای روستایی حق فروش آب به صنایع را ندارد

سامری عنوان کرد: شرکتی در مسیر یادمان شلمچه وجود دارد که آب شرب روستاها از طریق آب و فاضلاب روستایی به آنها فروخته می‌شود، بنده این مطلب را شخصا از آنها شنیده‌ام.

وی افزود: آبفای روستایی حق فروش آب به این شرکت‌ها و صنایع را ندارد، این به منزله یک خیانت بزرگ به مردم خرمشهر است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ روستا در خرمشهر از آب شرب مناسبی برخوردار نیستند.

وی افزود: از فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر میخواهم مستقیما به این مسائل مطرح شده در این جلسه ورود کند، رسیدگی به وضعیت آب شرب مردم و همچنین وضعیت سگ‌های ولگرد باید پیگیری بشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار