اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
سید شریف حسینی نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات تروریستی روز گذشته در مراسم رژه نیروهای مسلح، ضمن محکوم نمودن این مهم پیامی صادر کرد.

حسینی در پی حمله تروریستی به مردم اهواز شهادت مظلومانه این عزیزان را محضر ملت بزرگ ایران و همچنین مردم شریف خوزستان تسلیت عرض نمود.

متن پیام سید شریف حسینی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَمَنْ يَقْتُل مُؤمِنا مُتُعمِّدا فَجزاؤُه جَهنَّم خالِداً فيها وَغَضِب الله عَلَيه وَلَعَنَهُ وَأَعدَّلَه عَذابا عَظيما»؛ [و هر كه عمدا مؤمني را بكشد، كيفرش دوزخی است كه در آن ماندگار خواهد بود، و خدا بر او خشم مي گيرد و لعنتش مي كند و عذابي بزرگ برای اوست.] (سوره نسا - آیه 93)

وقوع حادثه تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از مردم شریف خوزستان شد موجب تاسف و تاثر گردید.

این حادثه تلخ و ددمنشانه از سوی گروه های تروریستی و تکفیری که در آستانه دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها و مقاومت مردم دلاور و ولایت مدار خوزستان در طول سال های جنگ تحمیلی رخ داد نمی تواند در ایمان راسخ و اعتقاد مردم نسبت به جمهوری اسلامی ایران خللی وارد کند و ملت ایران و خوزستان قهرمان همچون گذشته مقاوم و استوار در برابر توطئه دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

شهادت مظلومانه این عزیزان را در محضر ملت بزرگ ایران، بویژه مردم شریف خوزستان و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحین حادثه شفای عاجل مسالت میکنم.

سید شریف حسینی
اول مهر ماه 1397


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار