اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

بسم‌الله الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ» ﴿توبه آیه‌ی ۷۳

امروز در اهواز، مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان جمعی از مردم شریف اهواز و دلاورمردان نیروهای مسلح را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه خباثت‌های دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.

ترور ناجوانمردانه پاسداران رشید اسلام،  به دست نوکران حلقه‌به‌گوش شیطان بزرگ و یزید زمان در ادامه همان ترورهای منافقین کوردل و خودفروخته‌ای است که از ابتدای انقلاب اسلامی ادامه داشته و نوک پیکان زهرآلود آن‌ها اتحاد ملت ایران را نشانه رفته است.

سازمان منطقه آزاد اروند این اقدام سخیف تروریستی را بشدت محکوم کرده و این مصیبت را به خانواده معظم ‌شهدای این حوادث تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان‌باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت  می‌نماید.

این سازمان بر خود لازم می‌داند از دلاوری‌های نیروهای انتظامی و امنیتی که جان‌برکف درصحنه حاضرشده و با هلاکت مهاجمان به این غائله پایان دادند، تشکر و قدردانی نماید.

امید است با اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولان ذی‌ربط، تلاش‌های مذبوحانه گروه‌های تروریستی با شکست مواجه شده و بار دیگر اجازه خودنمایی به دشمنان کشور عزیزمان ایران داده نشود.

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پی شهادت جمعی از نیروهای مسلح کشور در حمله تروریستی اهواز

اسمعیل زمانی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار