شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
رئیس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: در شرایط کنونی که قیمت بسیاری از محصولات و خدمات در کشور افزایش پیدا کرده، قیمت نان ثابت مانده است و این موضوع به نانوایان فشار بسیاری را وارد می‌کند و شرایط را برای فعالیت آن‌ها سخت کرده است.
امیر دهقان در خصوص قیمت نان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بسیاری از اقلام و همچنین افزایش دستمزد کارگران و بهای آب، برق و گاز خواهان افزایش قیمت نان هستیم.
    
وی افزود: در شرایط کنونی که قیمت بسیاری از محصولات و خدمات در کشور افزایش پیدا کرده، قیمت نان ثابت مانده است و این موضوع به نانوایان فشار بسیاری را وارد می‌کند و شرایط را برای فعالیت آن‌ها سخت کرده است.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: همتی برای افزایش قیمت نان وجود ندارد اما در این زمینه اتحادیه خواهان افزایش قیمت است زیرا با شرایط فعلی، وضعیت برای نانوایان اهوازی دشوار است.

دهقان خاطرنشان کرد: اعلام کرده‌اند که قیمتگذاری نان در هر استان بر عهده استاندار است و در این زمینه جلساتی را برگزار کرده‌ایم تا نرخ‌نامه اتحادیه نانوایان که از 4 سال گذشته تا کنون تغییری نکرده است، اصلاح شود و قیمت نان افزایش پیدا کند. در این زمینه نامه ای به استاندار خواهیم زد تا در این زمینه تصمیم گیری و اقدام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار