اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، بیان کرد ؛
آبادان – شوشان ؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : شهردار بجای توسعه و برنامه ریزی کلان شهری متمرکز در پرداخت حقوق شده اما متاسفانه ایشان در این حوزه هم ناکارآمد است. اگر مشکلات شهر وشهرداری فقط حقوق پرسنل است پیشنهاد می کنم همه اعضای شورا استعفا دهیم.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، حمید کوراوند در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : شهردار و مجموعه مدیران شهری و پرسنل شهرداری طی یک سال گذشته زحمات زیادی را کشیدند و آنچه را در توان داشتند ارائه دادند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:از اسم شورای شهر مشخص است که شورای شهر است و نه شورای شهرداری متاسفانه عملکرد شورا تنها محدود شده به شهرداری و برخی از اعضای شورا جسارت و توان نطارت بر نهادهای شهری را ندارند و بجای رسیدگی و جدیت در کارها به دلایلی ملاحظه کاری می کنند.

کوراوند با بیان اینکه همه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان بدنبال حل مشکلات شهر و شهرداری هستند ، عنوان کرد : من شک ندارم که همه ی اعضا می خواهند برای شهر کار کنند اما عدم تشخیص صحیح و همچنین منافع و قدرت طلبی در تعدادی از اعضای شورا چالش های جدی و مخربی را برای شورا و شهر بوجود آورده که در این میان خشک و تر باهم خواهد سوخت زیرا صحبت ها و عمل ها با نیت ها یکی نیست.

وی با اشاره به اختلاف سلیقه بین همه اعضاهای شورای اسلامی سراسر کشور گفت : در تمام شوراهای اسلامی شهرها اختلاف سلیقه بسیاری وجود دارد اما نباید بین اعضا خصومت و دشمنی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر خصومت و کینه ورزی بین اعضای شورای شهر بوجود آید حرف ها و دیدگاهای خوب و دلسوزانه شنیده نمی شود و بجای هم افزایی ، طرح ها و پیشنهادات را هم خراب می کنند و حق و شایسته سالاری از بین می رود.

وی افزود: همه وظیفه داریم که از افراد با انگیزه و توانمند حمایت کرده تا شایسته‌ سالاری بوجود آید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان به عملکرد ضعیف شهردار آبادان اشاره کرد و گفت : بدون شک طی یک سال گذشته ایرادات بسیاری به عملکرد شهردار وجود دارد، اما بخشی از این ضعف متوجه اعضای شورای شهر است زیرا جایی که بحث زندگی مردم و سرنوشت شهر در میان است باید از منافع شخصی و دوستی های احساسی و جاطلبی گذشت و تنها باید به تعهد و وظیفه فکر کرد.

وی ادامه داد : جای تاسف بسیار دارد که ما به جایی رسیدیم که تمام صحبت‌ها حول محور حقوق پرسنل شهرداری است البته موضوع حقوق پرسنل اولویت کار همه اعضای شورا است که باید به آن رسیدگی شود.

کوراوند اظهار کرد : به عنوان یکی از اعضای شورای شهر از تمامی پرسنل شهرداری به دلیل عقب ماندن حقوق و رنجی که می برند عذرخواهی می کنم.

وی تصریح کرد : بدون شک برخی افراد در به وجود آمدن این شرایط مقصر هستند اگر شورا درست عمل می کرد و یک شهردار با تجربه انتخاب می کرد اکنون اوضاع خیلی بهتر بود.

وی افزود : جای تاسف دارد در حالی که شهر نیاز به مجموعه های مختلف ورزشی ، پزشکی ، تفریحی ، فرهنگی و توسعه پایدار دارد اکنون همه صحبت‌های حول محور حقوق پرسنل انجام می شود.

وی ادامه داد :اگر مشکل فقط حقوق پرسنل است پیشنهاد می کنم همه اعضای شورا استعفا دهیم تا ماهانه مبلغ یک میلیارد ریال به حقوق پرسنل کمک شود. وقتی کاری نمی‌توانیم انجام دهیم دست کم ما نیز با استعفای خود به آنها کمک کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه شهر از بین رفته است تصریح کرد : به جناب حویزاوی شهردار قبلی آبادان انتقادات زیادی داشتیم و هنوز هم داریم اما خوب که نگاه می کنیم مشاهده می شود ایشان حداقل مختصر فعالیتی انجام می داد بویژه در پروژه بلوار ساحلی و آبیاری قطره ای فضای سبز، اما شهردار جدید از زمانی که بر کرسی شهرداری آبادان جلوس کرده بجز پروژه های عمرانی منطقه آزاد که آن هم چه از لحاظ کیفیت اجرا و چه از لحاظ برنامه ایرادات زیادی دارد.

وی افزود : از زمان ورود جناب حمیدپور به عنوان شهردار هنوز حتی یک خیابان هم آسفالت نشده است ، متاسفانه هنوز یک پارک یا یک طرح سرمایه‌گذاری احداث یا شروع نشده ، هیچ بازاری ساماندهی نشده و شهر هم از لحاظ بهداشت عمومی خرابتر شده است که همه اینها بخشی از مهمترین ضعفهای عملکردی شهردار است.

 

وی ادامه داد : متاسفانه شهردار بجای توسعه و برنامه ریزی کلان شهری متمرکز در پرداخت حقوق شده اما متاسفانه ایشان در این حوزه هم ناکارآمد است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه شهردار هرآنچه که در توان داشته در یک سال گذشته بکار برده است ، خاطر نشان کرد :  روشن است توان و دانش مدیرتی  جناب حمیدپور به همین حد است و بیشتر نیست و ادامه کار ایشان اوضاع را بهتر که نخواهد کرد هیچ بدتر هم خواهد کرد.

کوراوند در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از برخی موافقان شهردار ، عنوان کرد : برخی موافقان جناب حمیدپور از نظم مالی شهردار صحبت می کنند ومتاسفانه دست بردن در سفره کارگر و کم کردن حقوق آنها را امتیاز می دانند در حالی این نادیده گرفتن حق پرسنل زحمتکش شهرداری است که باعث نارضایتی و پائین آمدن انگیزه پرسنل شده است.



انتهای پبام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار