اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
معاون وزیر راه و شهرسازی:
خیرالله خادمی گفت: هم اکنون احداث یک هزار و 500 کیلومتر بزرگراه در خوزستان در فرآیند اجرایی قرار دارد که 700 کیلومتر آن با پیشرفت 60 درصد در حال انجام است.
خیرالله خادمی در حاشیه افتتاح پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه در شوش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از این بزرگراه شامل جاده ساحلی جنوب خوزستان است که از شلمچه تا هندیجان به طول 250 کیلومتر امسال به طور کامل زیر بار ترافیک قرار می گیرد.

وی در ادامه به پروژه بزرگراه اهواز – شهرکرد – اصفهان به طول 276 کیلومتر اشاره کرد و افزود: مطالعات پروژه در حال انجام است و پس از اتمام مطالعات کارشناسی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

** مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در حال ایمن سازی و چهارخطه شدن است 

خادمی ادامه داد: مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین حسینی و جاده های منتهی به پایانه های مهران در استان ایلام و اهواز به چذابه و خرمشهر به شلمچه در حال ایمن سازی و چهار خطه شدن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: چهار خطه کردن جاده ایلام به مهران در حال انجام است و چهار خطه کردن خرمشهر به شلمچه نیز هم اکنون نیز بار ترافیک قراردارد.

وی اضافه کرد: بخش هایی از جاده سوسنگرد به چذابه به طول 60 کیلومتر در حال تعریض، ایمن سازی و چهار خطه شدن است و هم اکنون 16 پیمانکار به صورت تمام وقت در حال انجام این مسیر هستند.

خادمی اظهار داشت: چهارخطه کردن مسیر سوسگرد تا چذابه تا اربعین 98 به طور کامل به بهره برداری می رسد و همه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی مهران، چذابه و شلمچه چهار خطه می شوند.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه راههای ایران در ادامه به احداث پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه اشاره کرد و افزود: با ساخت این پل یکی از مسیرهای فرعی منتهی به پایانه چذابه ایمن تر و روان تر می شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت این پل 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است.

در مراسم افتتاح پل شهید ناجیان حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری جمهوری، استاندار خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار