اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
بناییان از مفاخر هنری استان هستند که انتصاب شایسته ی اش به سمت مشاور فرهنگی و هنری فرماندار محترم اهواز،از جمله گزینش های بجا و اصولی در جهت ارتقا و غنای فرهنگی ،ادبی و هنری کلانشهر اهواز می باشد.

شوشان - ابراهیم مکوندی (سکوت): علی بنائیان، هنرمند تئاتر خوزستان، مشاور فرماندار اهواز در امور فرهنگی شد. 

علی بنائیان با ابلاغی از عالمی نیسی، سرپرست فرمانداری اهواز، به عنوان مشاور فرماندار اهواز در امور فرهنگی و هنری منصوب شد. 

علی بنائیان در جشنواره تئاتر بین‌المللی دانشجویی، جشنواره سراسری تئاتر ماه، جشنواره سراسری جوان ایرانی (علی اكبر) و جشنواره تئاتر دفاع مقدس جزو برگزیدگان بوده است. 

همچنین او به عنوان  مدیر تولید فیلم سینمایی و نماهنگ‌های ملی، دبیر هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان، دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، دبیر و مدیر اجرایی دو دوره جشنواره موسیقی استان خوزستان، دبیر اجرایی اولین جشنواره سراسری تئاتر اهواز، دبیر اجرایی همایش سراسری تعزیه و آیین‌های نمایشی محرم، داور چند دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان، داور جشنواره سراسری تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک و داور و ناظر داوری اولین جشنواره فانوس فعالیت داشته است. 

بنائیان هم‌اکنون مدیریت کانون تئاتر خیابانی استان خوزستان را بر عهده دارد.


 رزومه ای از هنرمند فرهیخته جناب آقای استاد علی بنائیان

علی بنائیان به سال 1358در خانواده ایی متدین و پاک نهاد در محله ی باغ شیخ اهواز پا به عرصه ی گیتی نهاد.

جد پدر ایشان نیز از ساکنان قدیمی و با اصالت اهواز قدیم بوده اند و در حدود پنج نسل ایشان در شهرستان اهواز می زیسته اند و همچنین از معتمدین و بزرگ زادگان اهواز قدیم به شمار می آیند. این رزومه و بیوگرافی را در پاسخ به یکی از سایت ها که با انتشار خبری مبنی بر این جناب آقای بنائیان ،ساکن شهرستان شوشتر هستند.مرقوم نموده ام.

لذا به جهت روشنگری و روشن شدن افکار عمومی،بر خود واجب دانستم که با توجه به این که بیش از بیست وپنج سال از عمر هنری خویش را با ایشان سپری نموده ام و همچنین از نزدیک با خاندان بزرگوار ایشان رفت و آمد داشته ام. به استحضار جامعه ی هنری استان خوزستان به ویژه هنرمندان فرهیخته ی اهوازی برسانم.

به هرحال انتصاب این هنرمند فرهیخته وبادانش،که با ایثار هنری خویش،بارهاوبه کرات،در جشنواره های کشوری وبین المللی (تئاتر صحنه ایی و تئاتر خیابانی) وهمچنین بازی در بیش صدو پنجاه قسمت از سریال های مختلف و متنوع تلویزیونی ،از هنرمندان شاخص و مطرح خوزستانی واهوازی بشمار می آیند.

وی از مفاخر فرهنگی و هنری استان هستند که انتصاب شایسته ی اش به سمت مشاور فرهنگی و هنری فرماندار محترم اهواز،از جمله گزینش های بجا و اصولی در جهت ارتقا و غنای فرهنگی ،ادبی و هنری کلانشهر اهواز می باشد.

ما هنرمندان،نویسندگان و فرهنگیان کلانشهر اهواز، حمایت تمام قد خویش را از این فرزند خوزستان و اهواز،اعلام می داریم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی امورات فرهنگی و هنری داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار