اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
رئیس نهاد ریاست جمهوری:
رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: اجرای طرح مالچ پاشی ۱۱ هزار هکتار از بیابان ها و شن زارهای خوزستان از گام های موثر دولت جهت مهار کانون های ریزگرد این استان است.
شوشان- محمود واعظی روز جمعه در حاشیه افتتاح طرح مالچ پاشی ۱۱ هزار هکتار از بیابان ها و کانون های ریزگرد خوزستان در چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : شرایط خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان نسبت به گذشته بهتر شده و جا دارد از مسئولانی که نسبت به خدمت رسانی به زائران در تلاش هستند، به صورت ویژه تقدیر کرد .

وی همچنین یادآور شد: سال گذشته 10 هزار هکتار کار بیابان زدایی در دستور کار بود که با همت مسئولان این استان، این میزان به 15 هزار هکتار افزایش یافت.

رییس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد: در برنامه ریزی امسال باید این کار در سطح 11 هزار هکتار اجرایی شود و بی شک این اقدام شایسته تاثیر بسزایی در مهار کانون های ریزگرد استان دارد.

وی افزود:تاکنون فعالیت های خوبی در بحث خدمت رسانی به زائران اربعین انجام شده و  زیرساخت های مناسبی نیز در جهت سهولت در امر تردد زوار فراهم شده است.

واعظی تصریح کرد: طرح جامعی در بحث تامین آب، مواکب و سایر بخش های مورد نیاز در استان تهیه شده و بی شک در سال آینده ضعف های موجود نیز برطرف می شود .

وی ادامه داد: اکنون نیاز است باوجود استقبال بی نظیر زائران، زیرساخت ها برای این کنگره معنوی و سیاسی که به صورت خودجوش توسط مردم انجام گرفته ، فراهم شود.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: در‌حال حاضر با تلاش مسئولان و مردم شرایط در مرزها در مقایسه با سال گذشته بهتر شده و امیدواریم امسال نیز این کنگره با امنیت کامل و در آرامش و رفاه انجام شود.

وی همچنین در حاشیه بازدید از مواکب پایانه مرزی چذابه گفت: باتوجه به صحبت هایی که با زائران  اربعین در طول این مسیر داشتیم، بسیاری از آن ها از خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.

واعظی ادامه داد: اکنون شرایط خدمات رسانی به زائران در این پایانه مرزی نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: بسیاری از مواکب که در سال گذشته چادر برپا کرده بودند ،امسال با احداث سازه های مناسب در برابر باد و باران مقاوم تر شده و خدمات تغذیه و رفاهی بهتری را به زائران ارائه می دهند. 

وی اظهار کرد: مردم و مسئولان استان در این ایام خود را آماده کرده اند تا با همه توان و ظرفیت خود به زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت نیز خدمت رسانی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار