اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

شوشان : به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان امروز یکشنبه ۶ آبان  اولین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان و دستگاه های تابعه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 این جلسه به ریاست خانم کریمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل روابط عمومی استانداری خوزستان و مدیران و کارشناسان  روابط عمومی دستگاه های تابعه برگزار گردید.

 سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به گستردگی مجموعه جهاد کشاورزی استان خوزستان و همچنین نقش ویژه بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی و ارتقای امنیت اجتماعی بر نقش روابط عمومی ها بر تعامل و تنویر افکار عمومی در این بخش اشاره کرد.

خانم کریمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز با اشاره بر نقش اطلاع رسانی در خانواده جهاد کشاورزی استان و دستگاههای تابعه بر ارتقای کمی و کیفی اخبار و عملکرد این مجموعه  تاکید کرد.

پژمان کریمی مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان خوزستان نیز با اشاره بر نقش ویژه اینترنت و فضای مجازی و ابزار و مفاهیم جدید بر فرآیند اطلاع رسانی گفت؛ امروزه با گسترده شدن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مرزبندی های جدیدی نیز در جهان معنا پیدا کرده که باعث گردیده مرزهای جغرافیایی نیز مفهوم سنتی خود را از دست دهند. در این شرایط مفهوم جامعه شبکه ای در مقابل جامعه توده ای قرار میگیرد. شهروندان در یک جامعه شبکه ای، هوشمندانه در پی کسب دقیق ترین اخبار و اطلاعات از مراجع معتبر و بدون واسطه ، در کوتاهترین زمان ممکن می باشند.در چنین شرایطی قطعا کارگزاران روابط عمومی صرفا زمانی می توانند پاسخگوی ذائقه مخاطبین گسترده خود باشند که به نقش و جایگاه ویژه خود در این شبکه ارتباطی واقف باشند.

پژمان کریمی در این باره گفت؛  بنابراین بر اساس همین شرایط و در راستای پرهیز از اقدامات منفرد و جزیره ای، به ابتکار روابط عمومی منابع طبیعی خوزستان طرح ایجاد شبکه اطلاع رسانی و شورای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از طرف مهندس مطیعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان و دستگاههای تابعه پیشنهاد گردید که با استقبال مهندس چنگلوایی نیز قرار گرفت.

لازم به ذکر است که سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با وجود دستگهایی همچون امور دام، امور عشایر، منابع طبیعی، شیلات و مراکز آموزشی و تحقیقاتی متعدد از یک سو و همچنین جمعیت قابل توجه کشاورزان، جوامع محلی و مخاطبین آن از دیگر سو دارای قابلیت و پتانسیل بالایی در بحث تولید خبر می باشد که وجود یک شبکه ارتباطی قوی میتواند شرایط لازم را برای انعکاس عملکرد این مجموعه بزرگ فراهم آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار