اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مسئول مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طول ایام اربعین به 6700 نفر از زائران اربعین حسینی در حوزه درمانی و پزشکی خدمات رایگان ارائه شد است.
ایمان محمدی نرگسی در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رسانی مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان در ایام اربعین به زائران، اظهارکرد: این مرکز همانند سال های گذشته در ایام اربعین حسینی به زائران در مرز چذابه خدمات رسانی کرد.

وی افزود: در حوزه خدمات پزشکی یک درمانگاه در منطقه چذابه با حضور 40 پزشک متخصص، عمومی و کادر پرستاری و امدادگر، مشاوره و روان درمانی برپا شد.

مسئول مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در طول این ایام به 6700 نفر از زائران اربعین حسینی(ع) در حوزه درمانی و پزشکی خدمات رایگان ارائه شد.

محمدی نرگسی گفت: چهار درمانگاه سیار دندانپزشکی در مرز چذابه با حضور 16 دندانپزشک مستقر،  به 700 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات تشخیصی دندانپزشکی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه اساس کار مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان داوطلبانه است، ادامه داد: پزشکان شش استان کردستان، کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی و  خوزستان در ایام اربعین با این مرکز همکاری کردند.

مسئول مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به شش مورد جراحی سرپایی و 11 مورد اعزام به مراکز درمانی در ایام اربعین توسط این مرکز، یادآور شد: به یک هزار زائر اربعین حسینی نیز خدمات ماساژدرمانی توسط متخصصان طب سنتی ارائه شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار