اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
رییس آموزش و پرورش اروندکنار با اشاره به اینکه حادثه سقوط پنکه سقفی در روز 13 آبان موجب مصدومیت دو دانش‌آموز اروندکناری شد، گفت: این دانش‌آموزان در حال حاضر در بیمارستان هستند و وضعیت جسمانی آن‌ها خوب گزارش شده است.
حسن نصاری  اظهار کرد: روز 13 آبان حوالی ساعت 11 و 30 ظهر، سقوط یک پنکه سقفی موجب مصدوم شدن دو دانش‌آموز دختر پایه ششم ابتدایی در یکی از مدارس روستای سِن در اروندکنار شد.

وی افزود: این دانش‌آموزان بلافاصله به بیمارستان حضرت زینب(س) انتقال داده شدند. خود من نیز در محل حضور پیدا کردم. یکی از این دانش‌آموزان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه گردن مصدوم شده‌اند. این دانش‌آموزان پس از انجام  درمان و مراقبت‌های اولیه، به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند. درحال حاضر وضعیت جسمانی این دو دانش‌آموز خوب گزارش شده است.

رییس آموزش و پرورش اروندکنار در خصوص بخشنامه‌ای که درخصوص جمع‌آوری پنکه‌های سقفی در مدارس از سوی آموزش و پرورش ابلاغ شده بود، گفت: چندماه پیش چنین بخشنامه‌ای ابلاغ شد. در حال حاضر نیز پرونده مدیر مدرسه به دلیل عدم اجرای این بخشنامه به هیات تخلفات استان ارسال شده است. همچنین کارشناس حراست که مسئول پیگیری این موضوع بود، تذکر کتبی دریافت کرده است.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment با بازرسی تک تک مدارس برجمع آوری پنکه های سقفی نظارت کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار