شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
در زایمانی دیگر در بیمارستان آریای اهواز یک زن 32ساله که 10 سال صاحب بچه نشده بود 4 قلو شامل دو فرزند دختر و دو فرزند شد.
شوشان : رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام خبر دو قلو و چهارقلوهای خوزستانی گفت: یکی از این مادران بانوی 30 ساله ای است که پس از 6 سال نازایی در نخستین زایمان خود چهار قلو شامل سه دختر و یک پسر را به دنیا آورد.

به گزارش شوشان ، دکتر سرمست افزود: این خانم جوان در زایمان خود که به صورت سزارین صورت گرفت صاحب چهار فرزند شد که بر اساس اعلام پزشک معالجش حال عمومی مادر و نوزادان خوب و در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری می باشند .

وی گفت نوزادان به دنیا آمده از 700 تا دوکیلو و 200 گرم وزن دارند که یکی از نوزادن به علت وزن کم در بخش ویژه نگهداری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در زایمانی دیگر در بیمارستان آریای اهواز یک زن 32ساله که 10 سال صاحب بچه نشده بود 4 قلو شامل دو فرزند دختر و دو فرزند شد.

وی با اشاره به اینکه این خانم و فرزندانش در این بیمارستان بستری هستند گفت: حال مادر خوب است و فرزاندن بعلت وزن کم ، در پخش ویژه نوزادان بستری هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار