اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: این استان سال ها است به عنوان یکی از اهداف دشمنان ملت ایران مورد طمع قرار گرفته است.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری شنبه در مراسم افتتاح مدرسه سطح سه و تعمیم تعدادی از طلاب حوزه های علمیه این استان عنوان کرد: هوشیاری یکی از ویژگی های روحانیون و طلاب است و باید همیشه مراقب دشمنی و دسیسه های دشمنان در زمینه های مختلف بود.
وی ادامه داد: استان خوزستان یکی از اهداف دشمنان ملت ایران از جمله وهابیون، آمریکا و استکبار جهانی است اما مقاومت های ملت ایران و مردم خوزستان همیشه آنها را درمانده و ناکام کرده است.
امام جمعه شهرستان اهواز جایگاه استان خوزستان را در دنیا ویژه دانست و گفت: با توجه به وجود نعمت های خدادادی بسیار زیاد در این استان، دشمنان همیشه به خوزستان طمع داشته و دارند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین از مردم این استان خواست تا فرزندان خود را برای حضور در حوزه و مدارس طلاب تشویق کنند گفت: خدمت به اسلام و مسلمین افتخار بزرگی است.
وی توضیح داد: همیشه در طول تاریخ علما و روحانیون سپر بلای مردم بوده و هستند و بر همین اساس باید توجه داشت که حوزه محلی برای پرورش انسان هایی پاک و خادم است.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در ادامه این مراسم با تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج) همچنین تبریک شکست حصر سوسنگرد در سال 59 و مقاومت جانانه مردم دشت آزادگان در برابر حزب بعث عراق عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی از سوی دشمن علیه ملت ایران از طلاب و روحانیون درخواست می شود تا در مناطق محروم حضور جهادی داشته باشند.
سردار حسن شاهوارپور ادامه داد: با وجود داشتن مردمی که با برخی محرومیت های فرهنگی رو به رو هستند می طلبد که در جنگ سخت امروز هم یک جبهه وسیع نبرد در این حوزه به وجود بیاید تا دشمنان مانند همیشه شکست را تجربه کنند.
وی همچنین از هزینه کرد 330 میلیارد ریال در زمینه ساخت، بازسازی و نوسازی 27 حوزه علمیه و مرمت 186 مسجد در سطح مناطق محروم استان خبر داد و گفت: سپاه از فعالیت های جهادی در اینگونه مناطق حمایت می کند و تلاش می شود زیرساخت های فرهنگی بیش از پیش توسعه پیدا کند.
در این آیین مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه های علمیه این استان توسط نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام شد. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار