اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
مدیرعامل نفت و گاز مسجد سلیمان:
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: سازندگان ایرانی برای تامین نیاز صنعت نفت به خوبی توانسته اند محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با تجهیزات غربی تولید کنند .
قباد ناصری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان با تاکید بر اینکه صنعت نفت یکی از صنایع حساس و استراتژیک و تأمین کننده بخش عمده ای از نیازهای ارزی کشور است، اظهارداشت: بر همین اساس باید کالاهای مورد نیاز این صنعت از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: رعایت استانداردها در صنعت نفت الزامی است و در خصوص وضعیت استفاده از کالاهای ساخت ایران در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان باید گفت که تولیدات ساخت داخل نشان می دهد ایرانی ها به خوبی توانسته اند محصولات با کیفیت و قابل رقابت با کالاها و تجهیزات خارجی بخصوص غربی ها تولید کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان افزود: حمایت از کالای ایرانی طی سال های گذشته و با فرمان مقام معظم رهبری در وزارت نفت نهادینه شده است و این شرکت اساس کار خود را بر تأمین کالاها و خدمات مورد نیاز از درون استان و یا در صورت موجود نبودن از خارج خوزستان بنا کرده است.

ناصری با بیان اینکه در سال گذشته شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان 180 میلیارد ریال کالا و خدمات ایرانی خریداری کرده است، گفت: از این مبلغ 135 میلیارد و 600 میلیون ریال سهم سازندگان و صنایع داخل استان و 44 میلیارد و 400 میلیون ریال سهم تولیدکنندگان خارج از خوزستان است.

وی افزود: علاوه بر این نیز طی شش ماهه اول سال جاری بیش از 61 میلیارد ریال برای خرید کالا و تجهیزات مورد نیاز هزینه شده است که بیش از 45 میلیارد ریال آن سهم انجام معامله با فعالین اقتصادی استان خوزستان و حدود 16 میلیارد ریال نیز به دلیل فراهم نبودن امکان معامله یا نبود کالا در خارج از استان هزینه شده است .

*تحقق 103 درصدی تولید 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان در ادامه با اشاره به اینکه در سال 96 با وجود مشکلات و کاستی ها در این حوزه عملیاتی شرکت مناطق نفتخیز جنوب، گفت: با این وجود تمامی تعهدات در زمینه تولید نفت و گاز اجرایی شد.

ناصری تصریح کرد: با تلاش و کوششی که صورت گرفت توانستیم 3.2 درصد بیشتر از پیش بینی ها و تعهداتمان نفت تولید کنیم.

وی همچنین از موفقیت این شرکت در افزایش 2 درصدی تولید نفت در این منطقه طی نیمه اول امسال خبر داد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان دارای 11واحد بهره برداری چهار ایستگاه تقویت و تزریق گاز و سه کارخانه نمک زدایی در محدوده ای به طول 410 کیلومتر است.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت و حفاری از یکم تا چهارم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برپا شده است. ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار