اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
عضو خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وحدت بین مسلمانان را امری فطری دانست و گفت: همه پیروزی های جهان اسلام از ابتداتا کنون به برکت وحدت محقق شده اند.
آیت الله محسن حیدری روز دوشنبه در گردهمایی بسیج در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: وحدت زمانی تحقق می‌ یابد که مردم به ریسمان الهی چنگ بزنند.
وی اظهار داشت: وقتی ترامپ می ‌گوید ما هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما هیچ پیروزی به دست نیاوردیم یعنی جبهه استکبار جهانی در حال عقب نشینی بوده و محور مقاومت اسلامی در آستانه پیروزی است.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در مقابل وحدت اسلامی موانع داخلی و خارجی زیادی وجود دارد، افزود: صهیونیسم و استکبار جهانی و رژیم ‌های فاسد به اصطلاح اسلامی مانند آل ‌سعود موانع وحدت مسلمانان هستند.
وی ادامه داد: هدف تفکر غلط و افراطی تشیع انگلیسی برهم زدن وحدت اسلامی بوده و پشت پرده آن صهیونیسم است لذا امیدواریم با بصیرت، وحدت و مقاومت موانع داخلی و خارجی وحدت مسلمانان برطرف شوند.
عضو خبرگان رهبری به افتخارآفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج یک شجره طیبه است که مقصود آن تمام اقشار و اقوام جامعه است و همه ما آثار آن را مشاهده کرده‌ ایم.
وی فراگیری بسیج در جهان را از ثمره‌ های انقلاب برشمرد و افزود: جهانی شدن بسیج وعده امام راحل بود چراکه گفته بود هسته مقاومت اسلامی باید در سراسر جهان تشکیل شود تا زمینه ‌ای برای ظهور باشد و این امر در کمتر از40 سال پس ازانقلاب اسلامی تحقق یافت.
اجرای سرود، تجلیل ازخانواده های شهدای مدافع حرم و وطن و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه مقاومت بسیج از دیگر بخش های این گردهمایی بود. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار