اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
شوشان- بلاتکلیفی جاده مجتمع بنکداران در منطقه مهدیس اهواز مشکلات عمده ای را برای شهرندان و کارکنان مجمع بنکداران ایجاد کرده که نیازمند پیگیری جدی مسئولان مربوطه است.
بهنام بلك یکی از شهروندان اهوازی در این خصوص به خبرنگار ما گفت:جاده بنكداران در منطقه مهدیس اهواز به دليل عدم وجود تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و تعيين مسير بعد از ٩ سال سرمايه گذاري بخش خصوصي هنوز بلاتکلیف است.

وی افزود: در مجموعه بنکداران اهواز حداقل هشت هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم  مشغول به کار هستند که روزانه از این جاده تردد می کنند و خطرات بسیاری شهروندان را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: این مسیر ضمن دسترسی آسان به بنکداران كمك شایانی به مشكلات ترافيك شهري در كلان شهر اهواز است اما هنوز برای این جاده اقدام اساسی صورت نگرفته است.

بلک گفت: حدود سه كيلومتر جاده دسترسي مجتمع بنكداران تا حد زير ساخت انجام شده اما به دلیل اينكه پنج سانتیمتر آسفالت برای روكش نهايي روی جاده ريخته نشده ،مجوز استفاده از آن داده نمی شود.
 
وی بیان کرد: این جاده سه کیلومتری در حال حاضر به محل رفت و آمد ماشینهای كه به صورت غير مجاز رفت و آمد مي كنند تبدیل شده و روزانه شاهد تخلیه نخاله های ساختماني و زباله در آن هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار