اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه مربیان رشته های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در اردوگاه امدادی ولیعصر(عج) اندیمشک برگزار شد.
علی خدادادی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور ۳۱ شرکت کننده به مدت سه روز در اردوگاه امدادی فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) هلال احمر اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: بهره گیری موثر و اثربخشی از روش های تدریس، توانایی انتقال آموخته ها، تجربیات و مهارت های کسب شده در زمینه امداد و کمک های اولیه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: شرکت کنددگان در این دوره ۲۴ ساعته که به صورت تئوری و عملی برگزار شد، با دو مجموعه سرفصل آموزشی در حوزه روش های تدریس و مهارت های امدادی آشنا شدند.

خدادادی بیان کرد: سرفصل های آموزشی این دوره شامل فرآیند کلی مدیریت آموزش، نقش و مهارت های استادان در فرآیند یادگیری، روش های تدریس، روش های طرح درس، اصول کمک های اولیه و مباحثی از قبیل پانسمان و بانداژ، آتل بندی، احیای قلبی ریوی پیشرفته، تثبیت، حمل مصدوم  اسکان اضطراری و چادرزنی بوده است.

وی عنوان کرد: اهمیت آموزش همگانی در جامعه و نقش جمعیت هلال احمر از یک سو و مربیان امداد و کمک های اولیه به عنوان بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر در امر آموزش از ضرورت های برگزاری این دوره ها محسوب می شود و این دوره ها  نقطه اتکایی در راستای نیل به اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر است که این افراد در آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش خواهند داد.

مدرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان گفت: حضور استادان مجرب، استفاده از منابع آموزشی جدید و به روز، وجود برنامه ریزی مدون و هدفمند و بهره مندی از فضای فیزیکی مناسب برای برگزاری کلاس های آموزشی از جمله نکات مثبت برگزاری این دوره ۲۴ ساعته بوده است.مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار